Spørgsmål

Manglende ret til selv at kontrollere

Hvorfor kan jeg pludseligt ikke selv redigere porte osv i min router og selv bestemme om at jeg vil have win.update til at køre?
Dette er kommet til efter skift til nyt abonnement efter at have haft og vææret ovenud tilfreds med bland selv internet. i årevis hvor jeg selv havde styringen...

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Flappergast

Tak for din henvendelse.

Det skulle du også gerne kunne. Nu ved jeg ikke, hvilket modem du sidder med, men du kan finde hjælp til det her: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/port-forward

Driller det, så beskriv endelig, hvad der sker - så kan det ske, der sidder en bruger med nogle gode råd. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Det kan du så ikke da yousee administrerer dit modem så længe man ikke har fravalgt det direkte, det har jeg fundet ud af ved en samtale med support... alle der er ved yousee har admins på deres modem medmindre de ringer til yousee og udtrykkeligt frabeder sig det!
Omdømme 7
Badge +7
YouSee styrer kun den trådløse del i din router, hvis ikke man har bedt om "åben konfiguration". Jeg har "åben konfiguration" og styrer derfor selv den trådløse del. De blander sig ikke i, om du åbner porte selv uden "åben konfiguration".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)