Langsom internet


  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej jeg har haft langsom internet i en uge. Video vil ikke loade og youtube kan kun fungere i 460p. Hjemmesider fylder langsomt skærmen. Problemet går væk hvis jeg genstarter eller nustiller router (CG3000) men kommer tilbage efter 5-15 min. Har prøvet at skifte kanal flere gange men det løser ikke noget. Nogen der har oplevet noget lignende og kan fortælle hvad jeg kan gøre for måske selv at løse problemet?

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Det trådløse kan godt drille meget. Din router kan kun køre 2,4 GHz, og bor du i lejlighed er der meget trafik på alle kanaler. Der er også meget støj fra forskellige kilder.

Har du mulighed for at prøve med en kablet forbindelse? (for at eliminere fejlkilden er den trådløse forbindelse). 

Har prøvet med kabel forbindelse. Det gør ingen forskel og nettet er stadig meget langsom.

Omdømme 3
Badge +4
Hej mozat.

Hvis du også har langsom intermet med kabel. så er det nok ikke så meget du selv kan gøre. Det der så evt. kan være problemer med (Router, Forbindelse, Centralen osv.) er der ikke så meget man kan gøre så meget ved selv. Jeg ville fejlmelde linjen til YouSee, og lade dem se på den. (Det gamle TDC kunne starte en overvågning af en linje, så de kunne se hvad der skete. Ved ikke om Yousee kan gøre noget lign. Men mon ikke?).

Venlig Hilsen

Brian

Omdømme 4
Badge +6
Med kablet forbindelse kan du teste din forbindelse flere gange over døgnet og over flere dage med f.eks. siden speedtest.net og notere hvad du får.

Omdømme 4
Badge +7

mozad skrev:
Har prøvet med kabel forbindelse. Det gør ingen forskel og nettet er stadig meget langsom.

Ring til support på 7070 4040. De har åbent i dag (søndag).

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)