Spørgsmål

Kan ikke åbne en bestemt hjemmeside

Jeg kan ikke åbne en bestemt hjemmeside når jeg er her i mit hus. Hverken på ipad, computer eller telefon. Alle andre steder går det fint. Så det er altså ikke selve ipad, computer eller telefon det er galt med. Måske er der andre der har oplevet det samme. Yousee support kunne ikke hjælpe mig, og det er da underligt når det er "deres" wifi.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er det når det er på en You See forbindelse, eller er det kun på din egen You See forbindelse.?
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken side er der tale om?
Det er et hotel i Spanien vi ofte besøger. esmoli.com Har prøver genstart af modem mm.
Omdømme 7
Badge +6
Den åbner fint og hurtigt.
Omdømme 7
Badge +7
Den burde ikke være begrænset hos Yousee. Enkelte sider er blokkeret fra: udbyder, browser, antivirus, router, firewall osv., da de indeholder noget farligt eller f.eks. overtræder loven om ophavsret. Prøv at genstarte router.
Det har jeg prøver flere gange og yousee har også gjort det fra "hovedkvarteret"
Omdømme 7
Badge +7
Den kan heller ikke læses her. Siden giver "time out". Det vil sige, at den er for længe om at svare. Derfor opgiver min browser at vise siden. Noget kunne tyde på siden måske trænger til en genstart eller der er for mange samtidige brugere :D
Omdømme 7
Badge +6
Har lige prøvet den igen, åbner uden problemer.
Ja, som sagt ingen problemer med at åbne den...heller ikke med min telefon/ipad uden for mit hjem
Omdømme 7
Badge +7
Yousee kan have opsat "proxy servere" på centralerne for at mindske trafik på andres netværk. "Proxy serveren" holder en kopi af de mest benyttede hjemmesider lokalt på centralen. Der skal nok en del klager per central til før Yousee genstarter dem. Jeg kender ikke så meget til Yousee struktur, men vi har en "proxy server" (Squid) på arbejdet, og den driller af og til. Når den virker er nettet dejligt hurtigt, virker den ikke er nettet meget dødt på f.eks. web, FTP osv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)