Spørgsmål

HP-ENVY 5540 Series

Omdømme 3
Badge
Vi kunne ikke oprette forbindelse til printeren. Kontroller, at printeren er tændt . Og, at du har forbindelse til printerens netværk. Hvem har: Telefon. , som man kan ringe til: Micro Soft?
Hver gang, at man kontakter? Det virker som om, at Micro Soft ødelægger det hele på; HP-ENVY 5540 Series? Virker som om, at det stadig er Micro Soft, som stadig fejler på: ?

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Kære, YouSee medarbejder på dette herlige forum. Kan vi ikke blive enige om, at dette indlæg skal slettes hurtigst muligt ;) Det giver jo ingen mening, at bibeholde det som beskrevet! på min kommentar på dette herlige forum. ;) Enten er det hp der fejler, eller også er det Microsoft med deres opdateringer? Har lagt mærke til, at hver gang jeg prøver på deres hjemmeside. Går det galt. Selve driveren bliver ikke opdateret på hjemmesiden/computer? Tror, at det skyldes: hp.dk? Jeg er rådvild. Driveren bliver ikke opdateret på min computer. Selvom, at jeg er på: HP's hjemmeside med deres full pack. Hvorpå, at de lover at deres driver er på selveste: Printeren.
Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

Kære, YouSee medarbejder på dette herlige forum. Kan vi ikke blive enige om, at dette indlæg skal slettes hurtigst muligt ;) Det giver jo ingen mening, at bibeholde det som beskrevet! på min kommentar på dette herlige forum. ;) Enten er det hp der fejler, eller også er det Microsoft med deres opdateringer? Har lagt mærke til, at hver gang jeg prøver på deres hjemmeside. Går det galt. Selve driveren bliver ikke opdateret på hjemmesiden/computer? Tror, at det skyldes: hp.dk? Jeg er rådvild. Driveren bliver ikke opdateret på min computer. Selvom, at jeg er på: HP's hjemmeside med deres full pack. Hvorpå, at de lover at deres driver er på selveste: Printeren.

Har fundet ud af. Hvad det er for en opdatering der fejler på min printer. Efter, at jeg slettede denne opdatering, så virkede min printer sjovt nok igen ;) Jeg slettede den på min computer: 8,1./10, Selvom, at mit styresystem er: Windows 10, så fik jeg geninstalleret den samme opdatering på: Windows 10, 2 gange. Det giver jo ingen mening? Eller også, er det en ny opdatering?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)