Spørgsmål

HP ENVY 5540 Series

Omdømme 3
Badge
Det virker fint når jeg laver en fabriksgendannelse på min computer. I forhold til min HP-Printer. Bortset lige fra, når jeg opdatere min computer, så modtager jeg denne besked: Vi kunne ikke oprette forbindelse til printeren. Kontroller, at printeren er tændt, og at du har forbindelse til printerens netværk. Ellers kan du prøve en anden printer ?
Det her virker som om, at Microsoft har opdatering, som ødelægger det hele på min printer? Siden, at jeg hver gang modtager denne beskrivelse?

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Phoenix 73

Den bliver da ved at drille lidt den printer dér :(

Jeg kan huske at du tidligere fik løst nogle udfordringer med den ved HP.

Hvordan var printeren koblet op på netværket? WPS, USB, LAN eller WiFi? Måske der sidder nogle brugere der kan byde ind ved mere information.
Omdømme 3
Badge
Kasper skrev:

Hej Phoenix 73

Den bliver da ved at drille lidt den printer dér :(

Jeg kan huske at du tidligere fik løst nogle udfordringer med den ved HP.

Hvordan var printeren koblet op på netværket? WPS, USB, LAN eller WiFi? Måske der sidder nogle brugere der kan byde ind ved mere information.

Hej Kasper
Har fået bekræftet fra en HP Support medarbejder, at hele misæren skyldtes en eller flere opdateringer fra Microsoft's side af. Min printer er tilsluttet via USB-Kabel.
Omdømme 7
Badge +3
Det kan være et driverproblem. Prøv at søge på HP's webside efter en opdateret driver til pågældende printer. Måske manglede den rigtige driver i det, som Microsoft har medtaget i sin opdatering.

Hvis det er en netværksprinter kan det også være et netværksproblem. Er netværksregistrering slået til i computeren, og er de tre første dele af IP-adressen for computer og printer det samme (192.168.0.xxx hvis YouSee standard følges)? Derimod skal xxx være noget forskelligt, da det skal være entydigt for den enkelte enhed.
Omdømme 3
Badge
MS-ERIK skrev:

Det kan være et driverproblem. Prøv at søge på HP's webside efter en opdateret driver til pågældende printer. Måske manglede den rigtige driver i det, som Microsoft har medtaget i sin opdatering.

Hvis det er en netværksprinter kan det også være et netværksproblem. Er netværksregistrering slået til i computeren, og er de tre første dele af IP-adressen for computer og printer det samme (192.168.0.xxx hvis YouSee standard følges)? Derimod skal xxx være noget forskelligt, da det skal være entydigt for den enkelte enhed.

Hej MS-ERIK
Har netop installeret min printer, som=5540 Series med full pack med driver på deres hjemmeside. Hvad jeg forstod på HP's medarbejder, så er det fejl fra Microsoft's side af med deres opdatering. Undskyld mit sprog, som han selv udtalte: Fucker det up!
Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

MS-ERIK skrev:

Hej MS-ERIK
Har netop installeret min printer, som=5540 Series med full pack med driver på deres hjemmeside. Hvad jeg forstod på HP's medarbejder, så er det fejl fra Microsoft's side af med deres opdatering. Undskyld mit sprog, som han selv udtalte: Fucker det up!

PS. Hvis det skyldtes som du selv har beskrevet ganske fint, så burde det vel ikke virke som det gør nu. Efter, at jeg har opdateret min computer. Microsoft? Går det galt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)