Spørgsmål

HomeBox og Outlook


Hej

Jeg bruger til dagligt Outlook, hvilket fungerer fint på alle andre netværk - men på det nyligt installerede wifi fra Yousee med Homebox vil programmet ikke sende mails.

Den eneste mail der vil sende er Yousee's egen @mail.dk-adresse.
Mine Google konti kan jeg ikke sende fra i Outlook.

Hvad gør vi her?

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Jacob

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se, at du mangler svar her.

Når du godt kan sende via YouSee Mail kontoen, så vil jeg anbefale, at fejlsøge på dine Google Konti evt. dobbelttjekke opsætning, omend jeg kan godt forstå, at du undrer dig over, at det ikke virker, efter du er kommet over på YouSee WiFi.

Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad der skulle være en hindring for at dette skulle virke, bare fordi du er på en YouSee forbindelse.

Dobbelttjek eventuelt din google opsætninger.

Jeg fandt denne guide:

Brug IMAP til at se Gmail-meddelelser i andre mailklienter

Jeg håber det lykkes :)
Hej Kasper

Et eller andet i outlook blokerer på yousee-forbindelsen. Apples mailprogram fungerer fint.

Har søgt lidt rundt og jeg er åbenbart ikke den eneste, der har problemer med Yousee-forbindelsen sammen med Outlook:
https://forum.yousee.dk/coax-9/sagem-3890-og-outlook-102540

Vil være fint, hvis der findes en løsning :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)