Spørgsmål

Hjælp til mit ustabil og langsomme netværk.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej
Vil lige høre, siden at det er umuligt at få fiber internet på min bopæl (bor på en gård med 400m indkørsel) at få en eller anden form for hurtigere og mere stabilt internet?
Lige nu har jeg ikke mulighed for spille uden jeg skal præges af høj ping hver minut hvilket tager lysten helt ud af spillet. Som situationen er nu sidder vi med en hastighed på 1.3 MB/s ned og 0.5 op, vi er normalt flere der kører på samme internet ad gangen hvilket kunne være grunden - derfor tænker jeg om der findes en løsning som isolere mig fra de andre i familiens internet?

Èn ting jeg ikke forstår er hvorfor vi ikke kan få fibernet?

Håber i kan hjælpe mig og finde en løsning :D

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej AxelS
Jeg vil anbefale dig at ringe til Yousee, og snakke med dem. Dette er et bruger forum, hvor brugere hjælper brugere, så vi kan ikke se information om fiber, ledning el.lign.
Ang. det med at "isolere" dig fra de andre, det hjælper nok ikke så meget, da i stadig kun har samme linje. Ligesom hvis du tilslutter 2 vandslanger til en vandhane. Der kan stadig ikke komme mere vand ud af de to slanger tilsammen, end der kan komme ud af den ene hane.

Venlig Hilsen

Brian
Omdømme 7
Badge +7
Har du internet via telefonstikket, kan du undersøge muligheden for "pair bonding" hos Yousee. Kan det lade sig gøre fordobles din hastighed op og ned typisk.

Har du overvejet mobilt bredbånd (evt. som supplement) ? https://yousee.dk/mobilt-bredbaand.aspx

Har du prøvet at rejse internet forholdene overfor naboer, bylaug, grundejerforening osv. Hvis der er nok tilslutning, åbner der sig nye muligheder som f.eks. fremskudt central og delt fiber (GPON).
Omdømme 7
Badge +7
Hej AkselS

Fandt du en løsning på det? :)

Hvis én af svarende i tråden her førte dig til en løsning på udfordringen, så vend gerne tilbage og markere et af dem som bedste svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)