Spørgsmål

Hastigheder bredbånd

Badge
Hvorfor er det at jeg ikke kan se de forskellige hastigheder på bredbånd yousee tilbyder når jeg taster min adresse ind men kan se dem når jeg bruger min forældres eller min nabos adresse. ?
Har internet fra yousee men jeg kan ikke lave om på min hastighed.
Nogen der kender grunden til det for yousee kan ikke hjælpe eller løse problemet. Har prøvet i næsten 1 år nu.

5 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej Brinis73

Hvis du allerede har bredbånd hos os, så kan du se de forskellige hastigheder inde på Mit YouSee :)

Du kan kun indtaste din adresse og se hvad vi kan tilbyde, såfremt der ikke allerede er en installation på adressen.

Katrine, YouSee Forum Team
Badge
Jeg har bredbånd ved jer. Men kan ikke se de forskellige hastigheder under mit yousee. Der står kun vi kan ikke hjælpe dig online. Men taster jeg en viljen som helst anden adresse ind så kan jeg se de forskellige hastigheder i har.
Har haft fat i jer en del gange og i siger det skal nok blive lavet. Der sker bare ikke noget så tænkte at måske nogen ved hvad der er grunden
Jeg havde samme problem gennem et års tid på min gamle adresse. Det blev aldrig løst.
Badge
I starten kunne jeg godt se det.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Brinis73

Får du stadig ikke produkter op ved indtastning af adressen på yousee.dk?

Der kan være forhold derude som gør at siden ikke kan vise produkter, men jeg vil anbefale at kontakte vores kundeservice for at få det adresseret og fejlmeldt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)