Fm antenne

Jeg har endnunikke modtaget fm antenne, den er bestilt for længe siden

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, men i følge You See lagerstatus, så er de i restordre, forventet levering omkring 30 dage.
Jeg har modtaget antennen. Men den passer ikke til min forstærker.!!Yamaha SR 700.
Der er åbenart store tolerancer i den produktion. Hvad gør jeg.?:?:?
Omdømme 7
Badge +6
Du skal have en adapter til, således at den passer til Radio, den er forsynet med er stik som passer til TV.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis man har hænderne skruet rigtigt på, så kan man jo også prøve at lave sin egen FM antenne ud af materialer der kan findes hos et byggemarked. De har både antenne kabler, stik og kraftig ståltråd der vil udgøre selve modtager delen af en FM antenne.
https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/159567

Til tider kan man faktisk opnå at få en bedre hjemmelavet antenne, end de her færdig lavede indendørs antenner der findes på markedet.
Hej, Jeg bestilte en antenne inden jul og har endnu ikke modtaget denne. Hvad skyldes dette?
Omdømme 7
Badge +6
De er i restordre, der kan gå op til 30 dage for levering.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg synes jeg så adskillige indlæg på facebook, at dem der havde fået, havde fået med et forkert antennestik han/hun stik, så de ikke kunne bruge antennen til deres radio.
Omdømme 7
Badge +6
Alle antennerne har samme (TV) stik monteret. Der er svaret på FB der haves ikke andre.
Omdømme 7
Badge +4
Det vil sige der findes radioer der kræver hanstik og radioer der kræver hunstik, så er der da mange, der er skuffet, når de engang får FM antennen
Omdømme 7
Badge +6
Der er et standard stik for Radioer, og der er et standard stik for TVer, til TV er det Han stik og til Radioer er det Hun stik. Alle vægudtag er jo ligeledes ens, der er Han udtag til Radio og Hun udtag til TV, så samme kabel kan bruges til begge, det skal bare til det ene vendes en halv omgang. Det er en fast standard.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)