Spørgsmål

flere tv

Det er for dårligt at man skal have en tv boks til hvert tv jeg har 3 så det vli sige 90 kr. pr måned det er mange penge syntes jeg.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke nogen tvang at have bokse til TVet, eller til dem alle.
Omdømme 7
Badge +2
Hvis du kan leve med alm. kabel-tv og dit TV har en DVB-C tuner, så er der ingen der tvinger dig til at skulle have en af deres Humax bokse.
Jeg har eks. overhovedet ikke en af de bokse fordi at jeg rent ud sagt personligt ikke kan se hvad jeg skal med sådan en af dem.

Hvis det endelig drejer sig om sådan noget som Netflix og HBO Nordic, så er der også andre veje at få adgang til det uden om Yousee's egne bokse, eks. med en Apple TV 4 som koster mellem 1200 og 1300 kr hos Elgiganten, Power osv.
Tak for de hurtige svar,
Jeg skriver fordi jeg lige har modtaget et tilbud fra you-see hvor jeg gratis kan se C-more fordi jeg har flere tjenester hos dem men det er jp ikke gratis da jeg skal have en tv boks til 30 kr pr md så hvad er det for noget pjat at skrive i er jo ( PENGE GRISKE. )
Omdømme 7
Badge +6
Igen der behøves ikke en boks for at kunne se diverse Streaming tjenester, da de kan ses på App og Web, det er dog VÆSENTLIGT nemmere med en boks, samt de øvrige fordele/tjenester der følger med. I stedet for at Caste til TVet eller bruge HDMI fra en PC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)