Spørgsmål

FIFA 18

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej.

Jeg spiller en del FIFA 18 på PS4.

Jeg har dog irriterende problemer med forbindelsen i næsten alle mine kampe når jeg spiller online.
Jeg har prøvet snakke med YouSee de siger jeg skal google mig til at løse problemet, jeg har type 2 på min PS4, og vi har 300/60 forbindelse herhjemme, jeg kan forstå man skal åbne nogle porte, men jeg kan så ikke helt finde ud af hvordan jeg gør eller noget, har prøvet og google lidt rundt Sagem Fast 3890, men det virker som om der generelt er problemer med at åbne portene på den, jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor jeg skal åbne noget som helst når jeg nu har type 2, så burde det da fungere optimalt, er der en CPU nørd der kan give mig en begynder guide, hvordan jeg kan løse mit problem :)

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej Kabbo

Velkommen til YouSee Forum.

Umiddelbart skulle det gerne fungere ganske fint med nat type 2. Du har dog ikke beskrevet, hvad du oplever af problemer, når du forsøger at spille kampe, så det kunne være rigtig godt at vide i første omgang. Så kan det være, at der sidder nogen herinde med lidt god viden. :)

Özcan, YouSee Forum Team
Der er ofte Delay eller direkte lag.
Og spillerne opfører sig som Lego figurer og er meget firkantet i deres bevægelser. Og ja jeg har type 2. Og ingen af mine venner føler eller oplever det samme hos dem selv. Nogen af dem har også YouSee. Så forstår ikke hvorfor det ikke fungere optimalt hos mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)