Svar

En ny Router?

Omdømme 7
Badge +2
Hej, da jeg ikke rigtig ved hvor dette spørgsmål hører til skriver jeg det her.

Jeg har lige købt en Ultra Chromecast, som man kan bruge ved at i sætte et Netkabel, jeg har i forvejen 2 stik brugt til TV og Yousee Boks, men min Home Boks (tror jeg den hedder) har 4 stik.

Jeg slukkede for både Router og TV før jeg i satte et kabel mellem Router og Chromecast og efter installering af Casten virkede den godt nok, men da jeg ville hente en app på TV'et, fik jeg en meddelse om der ikke var Netforbindelse i TVet, så måske virker min Router ikke med 3 kabler isat eller hvad kan være grunden?

Men mit hoved spørgsmål er om man kan få sin gamle Router ombyttet i en Yousee butik eller man skal have den tilsendt og hvad det evt. koster? Og kan man selv sætte den til telefon stikket?
icon

Bedste svar af Slangefar 1 marts 2018, 16:53

Alle 4 stik i router burde virke samtidigt. Har du prøvet at nulstille din router?

Hvis der er en fejl i router byttes den gratis. At ikke alle porte virker må betegnes som en fejl.

Har du prøvet med et andet kabel? Kabler er en sliddel og går desværre rimeligt tit i stykker. Det er ikke blevet bedre efter de fleste kabler i dag kommer fra Kina.

Prøv at høre den nærmeste butik ad per telefon inden du kører.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Alle 4 stik i router burde virke samtidigt. Har du prøvet at nulstille din router?

Hvis der er en fejl i router byttes den gratis. At ikke alle porte virker må betegnes som en fejl.

Har du prøvet med et andet kabel? Kabler er en sliddel og går desværre rimeligt tit i stykker. Det er ikke blevet bedre efter de fleste kabler i dag kommer fra Kina.

Prøv at høre den nærmeste butik ad per telefon inden du kører.
Omdømme 7
Badge +2
Tak for svar, jeg har nu fået det ordnet med Yousee så jeg får et Coax modem istedet for, men det var kablets skyld og det virker nu. Så ''sagen'' er afsluttet. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)