Spørgsmål

En lille tjeneste til dem med et Sagemcom 3890


Omdømme 1
Hej

Har stadig store udfordringer med mit nye Sagemcom 3890. En feature eller indstilling gør at jeg mister forbindelsen til EVE Online konstant. Så snart jeg bruger et gammelt CG3000 modem er problemet der ikke. Jeg har også fået udelukket det er et lokalt computer problem (har testet på flere forskellige computere).

Vil nogen gøre mig den store tjeneste at lave en tracert mod ip 87.237.34.200 ...og poste resultat her. Jeg vil gerne se om hop nr 2 timer ud ligesom hos mig.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Tracing route to srv200-c.ccp.cc [87.237.34.200]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 11 ms 1 ms 192.168.0.1
2 8 ms 9 ms 12 ms DESKTOP-EE4EEL6 [0.0.0.0]
3 116 ms 5 ms 9 ms ae15-100.kh2ttv1nqe10.dk.ip.tdc.net [94.189.51.138]
4 9 ms 8 ms 11 ms ae1-0.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net [83.88.21.83]
5 15 ms 25 ms 38 ms peer-as3257.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net [195.215.109.102]
6 33 ms 42 ms 53 ms xe-0-0-0.cr1-lon2.ip4.gtt.net [89.149.186.50]
7 327 ms 33 ms 35 ms ip4.gtt.net [46.33.85.78]
8 32 ms 31 ms 34 ms srv200-c.ccp.cc [87.237.34.200]

Trace complete.

Lavet med en Netgear C6250 router fra YouSee.
Omdømme 1
Hej Slangefar

Det skal være med et Sagemcom 3890. Det er modemet som formentligt er skyld i mine problemer. Og som din test også viser, så timer den ikke ud på hop nr 2. Jeg vil gerne have confirm fra andre med 3890 at der er noget i modemets opsætning der gør at den timer ud på hop nr 2, for den gør det ikke på andre af Yousee´s modems.
Omdømme 1
Nåh, men tilsyneladende hjalp det at sætte min Asus router på, og sætte 3890 i bridgemode. Problem solved
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har lavet en tracert med et Sagemcom 3890. Den benyttede PC er forbundet med kabel, men ikke direkte, da den er direkte forbundet til en separat switch. Hop 2 timer ud, men hop 6-7-8 gav svar.

Tracing route to srv200-c.ccp.cc [87.237.34.200]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 * * * Request timed out.
3 8 ms 9 ms 10 ms ae18-100.kh2ttv1nqe10.dk.ip.tdc.net [94.189.51.150]
4 10 ms 10 ms 10 ms ae1-0.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net [83.88.21.83]
5 9 ms 10 ms 10 ms peer-as3257.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net [195.215.109.102]
6 29 ms 42 ms 30 ms xe-1-0-1.cr1-lon2.ip4.gtt.net [89.149.182.13]
7 32 ms 33 ms 32 ms ip4.gtt.net [46.33.85.78]
8 33 ms 31 ms 31 ms srv200-c.ccp.cc [87.237.34.200]

Trace complete.
Omdømme 1
Tak MS-Erik :)

Desværre lige erfaret at bridge mode ikke hjalp alligevel, noget i Sagemcom 3890 gør at min forbindelse ryger til EVE online hvert 10-15 minut. Jeg må desværre kører med CG3000 indtil der måske kommer en software eller firmware update til 3890.....øv
Hej Walterc jeg har givet et svar du måske kan bruge på en anden tråd omkring MAC adresse. Jeg pinger fint bag router til balanced router til Sagem 3890:

Microsoft Windows [Version 10.0.14393]
(c) 2016 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.

C:\Users\Martin>ping 87.237.34.200

Pinging 87.237.34.200 with 32 bytes of data:
Reply from 87.237.34.200: bytes=32 time=52ms TTL=247
Reply from 87.237.34.200: bytes=32 time=51ms TTL=247
Reply from 87.237.34.200: bytes=32 time=50ms TTL=247
Reply from 87.237.34.200: bytes=32 time=50ms TTL=247

Ping statistics for 87.237.34.200:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 50ms, Maximum = 52ms, Average = 50ms
Omdømme 5
Badge +7
Hej Walterc

Jeg er nysgerrig på om du fik løst udfordringer i forhold til at spille EVE på Sagemcom 3890?

Meld endelig tilbage og markér gerne bedste svar, hvis du kunne bruge freezydk's svar :)
Hej alle!

Jeg har selv et 3890 Sagemcom, og har selv problemer med spil som EVE Online, hvilket er.. meget irriterende. Jeg skrev til YouSees kundeservice for længe siden uden at have fået svar på dette.

Stadig oplever jeg problemer med ting som EVE Online og streaming tjenester osv. EVE Online er ret sart når det kommer til packet losses og sådan, og ofte ender man med 'socket closed' hvis man ikke holder klienten i gang. Dermed er det et godt spil at troubleshoote med, da man nemt mærker hvis der er noget i vejen med sin forbindelse :P

Med streaming tjenester oplever jeg udfald i streams, således at jeg ikke kan se en live stream på f.eks. twitch tv i ordentlig kvalitet uden at opleve at den ofte skal bruge nogle sekunder på buffering, og også at diverse chats på f.eks. twitch og andre sider har en tendens til også at blive timed out. Selv ingame chats får nogle gange timeouts, det har jeg set i op til flere spil, inklusiv Warframe. Det er svært at følge en stream og dens chat når begge bliver timed out, så man slet ikke gider prøve følge med.

Men tendensen i EVE er da den mest irriterende. At ryge ud af spillet jeg ved ikke hvor mange gange på en time, er til at blive skør af. Denne tendens varierer i løbet af døgnet, og fra uge til uge. Jeg troede det var gået i sig selv på det sidste, da jeg ikke havde oplevet det en eneste gang den sidste uges tid eller sådan. Nu oplever jeg det igen flere gange om dagen på kort tid.

Det føles bare ustabilt, og at jeg ikke har hørt fra Kundeservice gør mig ikke overbevist om at det er et problem der umiddelbart kan løses. Umiddelbart er der samtidig mange andre spil der virker uden problemer, hvilket jeg tolker som at de ting jeg har problemer med, er særligt følsomme over for packet losses, da mange andre spil og tjenester fungerer uden problemer.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)