Spørgsmål

emaile log fra Netgear C6250EMR

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej
Jeg forsøger at hente loggen fra min router Netgear C6250EMR men den vil ikke sende emailen.
Your Outgoing Mail Server: smtp.jubii.dk
Send to This E-mail Address: bkg1150@mail.jubii.dk
My mail server requires authentication, er udfyldt med de relevante ting
Hvordan får jeg sendt loggen over til min pc?
Mvh Edwin

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Edwin

Jeg kan se at du mangler svar her, og jeg vil gerne lige give et input.

Først og fremmest, så har jeg ikke kendskab til at dette ikke skulle være muligt. Kan du nævne en fejlmelding eller lander loggen bare aldrig i din mailboks?
Hej Kasper
Fejlmelding:
[email failed] Failed to Connect Tcp Socket! 360 2 Wed Dec 13 08:27:04 2017 0.0.0.0:0 0.0.0.0:0
Jeg har forsket lidt i fejlen, og det er noget med at Netgear sender på port 25 og den har Yousee blokeret.
Netgear er hardkodet til port 25 efter mine oplysninger :-(
Jeg har fundet et program som kan anylesere ens log, og holde øje med hvad der foregår, men jeg kan ikke få loggen sendt til min PC.
Vh Edwin
Omdømme 7
Badge +7
Port 25 er kun blokkeret for indgående trafik. Der kan lukkes op for indgående trafik på port 25 med et opkald til YouSee på 70 70 40 40.
Har fået åbnet port 25, det hjalp ikke, stadig ingen logfile :-(
Omdømme 7
Badge +7
Du har kun brug for port 25 udgående, som virker for os alle. Det er kun hvis man vil sætte en mailserver op hjemme eller noget andet som bruger port 25 indgående, at man lukker op for port 25.

Husker du at logge på Jubi-mailserver med korrekt brugernavn/password?
Omdømme 5
Badge +4
Hej Edwin

Har du undersøgt om Jubii modtager post på port 25? ifølge denne side: https://support.jubii.dk/hc/da/articles/200545089-Ops%C3%A6tning-af-e-mail-Andre-klienter Modtager Jubii ikke post på port 25. Det er det samme hvis man vil opsætte en Outlook klient: https://support.jubii.dk/hc/da/articles/202364655-Microsoft-Outlook-2013-2016
Så hvis din Netgear er hardcodet til port 25, kan du ikke bruge mail fra den, op mod Jubii..

-Brian
Jubii-serveren svarer godt nok på port 25. Står port 25 som åben på aktiver.yousee.dk?

Slangefar skrev:

Port 25 er kun blokkeret for indgående trafik.

Hvis det ikke er lavet om, er port 25 også lukket udgående til andre end yousees egne servere.
Jeg har fået orderbekraftelse fra Yousee at port 25 er åben.
aktiver.yousee.dk fortæller om åbningen rent faktisk er gået igennem. Hvis den står som åben, så prøv at genstarte modemmet (spærringen ligger i modemmet).
Port 25 er aktiv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P