Svar

Ecomode

• 722
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Jeg har modtaget en sagem 3890 og kunne godt tænke mig at vide hvad "ecomode" er og om det er noget man selv skal sætte op

Mvh
Helk
icon

Bedste svar af Kasper 18 april 2018, 13:36

Hej Alle

ECO-Mode på Sagemcom3890 er pt. IKKE muligt at få aktivere på modemmet. Det er noget der kigges på i forhold til at kunne realiser.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu. Det ændrer jeg lige på.

Vi har en vejledning her omkring dit modem. Ecomode er når den er i strømbesparelsemode.

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/opsaet-dit-yousee-bredbaand/sagem-3890

Özcan, YouSee Forum Team
Det link du henviser til har jeg læst, og det forklarer ikke om hvornår den går i ecomode
Omdømme 7
Badge +7
Jeg sidder med en 3890, som ikke vil opdatere softwaren. I min (gamle) software har jeg adgang til "power management" gennem "advanced setup". Den funktion kan jeg forstå YouSee har fjernet i nyere software til 3890.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee fjerner funktioner i deres routere for at lette supporten af dem.
Der er indbygget strømbesparing i DOCSIS, som der er lagt lidt mere vægt på i den nye 3.1-version. Det kan være dét. I så fald er det alt sammen noget som sker automatisk (når det aktiveres af Yousee).

Resten er gætteleg uden en manual. :)
Kære YouSee

Tak for linket, som desværre ikke svare på spørgsmålet: hvordan aktiveres ECO mode ? Og hvilke muligheder er der for at aktivere det ?
Jeg har log’et på modemmet, men kan ikke se funktionen fremgår af menu’erne
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

ECO-Mode på Sagemcom3890 er pt. IKKE muligt at få aktivere på modemmet. Det er noget der kigges på i forhold til at kunne realiser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)