Det er ikke nyt med nedetid, men alligevel...

Omdømme 1
Badge +1
  • Guide
  • 26 kommentarer
Oveni problemerne med Sagem 3686 og 3890, oveni at jeg stadig venter på svar på henvendelse omkring det, og oveni at Yousee skaber en masse router-problemer, som de ikke vil supportere, så har vi nu i godt 26 timer i et større område i Viborg ikke haft hverken tv eller bredbånd.

26 timer! ...som vi jo da for resten betaler i dyre domme for.

Det er fair nok, at Yousee melder, at et kabel er beskadiget - sandsynligvis har en eller anden entreprenør dummet sig ved gravearbejde. Det er også sandsynligt, at entreprenøren har forsikret sig mod den slags, så Yousee får penge til udbedring af skaden.

Derimod burde det være ret usandsynligt, at en fejl som denne, som blev meldt kl. 13.45 d. 31/10 ikke kan være udbedret før 1/11 kl. 16.00.

Første melding lød på udbedret 31.10 kl. 22. Næste melding lød på problem løst 1/11 kl. 01.00.
Stadig ned 1/11 morgen, men ingen melding før 8.00: Forventet udbedret kl. 16 d. 1/11.

Og så kommer til slut en mail med ordene: "Undskyld besværet."

Jeg ved ikke, om det bare er mig, men bør en virksomhed som TDC/Yousee ikke ligge inde med ressourcer, som kan udbedre et beskadiget kabel på mindre end godt 26 timer. Det tror jeg på.

Og så er vi igen ved økonomien - 26 timer uden tv og net er ikke en forsinkelse på et par timer, og mit gæt er, at mindre private virksomheder og lønmodtagere har mistet tid og penge på den lange reparationstid, og ældre mennesker har virkelig har manglet tv og bredbånd - deres vindue til verden ...men så er det jo godt, at Yousee er store nok til at sende et "undskyld besværet" og at alt er tilbage ved normalen ved næste regning, hvor vi igen betaler beløb i den tunge ende for ting, som kun semi-virker.

Igen: Meget, meget uprofessionelt

/nksdk

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$