Svar

Datadelingskort til campingvogn

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej,
jeg har alt man kan tænke sig samlet hos YouSee (tv bland selv 36 kanaler, Boks, 2 mobil abonnementer, internet og sikkerhedsparken, IP telefoni, dog mangler jeg et datadelingskort som jeg skal betale 30,- kr./md for :(. Jeg kan simpelthen ikke forstå jeg skal betale 30,- kr./md. for det datadelingskort, da det er mit eget data fra telefonen som bliver brugt, det syntes jeg er virkelig er dårlig service... :(

Hilsen Per
icon

Bedste svar af joern 27 marts 2018, 08:37

Her hos os har vi to mobilabonnementer.
Mit til 199 kr./md. med 35GB date og gratis datadelingskort.
Min hustrus til 129 kr./md. med 30 GB data og gratis datadelingskort.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er hvad det koster hvis ikke der haves et abonement hvor der er et med. Der er 3 abonementer hvor der medfølger et Datakort. https://yousee.dk/mobil/
Omdømme 7
Badge +7
Her hos os har vi to mobilabonnementer.
Mit til 199 kr./md. med 35GB date og gratis datadelingskort.
Min hustrus til 129 kr./md. med 30 GB data og gratis datadelingskort.
Tak for jeres svar :) men YouSee kunne jo godt tilbyde at man kan købe et datadelingskort som engangsbeløb, det gør man flere steder og det er mit eget data på telefonen jeg bruger (jeg betaler 159,- kr.og min kone 129,- kr./md. og i alt ligger vi nok omk. 2.400,- kr. pr. kvartal os dem
Omdømme 7
Badge +7
Per K. skrev:

Tak for jeres svar :) men YouSee kunne jo godt tilbyde at man kan købe et datadelingskort som engangsbeløb, det gør man flere steder og det er mit eget data på telefonen jeg bruger (jeg betaler 159,- kr.og min kone 129,- kr./md. og i alt ligger vi nok omk. 2.400,- kr. pr. kvartal os dem

Jeg er sikker på, at hvis du betalte 40 kr. mere/md. for dit abonnement (199 kr./md), så ville du få datadelingskort til begge dine abonnementer.
Hej Jørn, det har du da helt ret i, men jeg er ikke interesseret i at betale yderligere 40 x 12 = 480,- kr. om året for 1 eller 2 delingskort, så er det jo skruen uden ende, og så kan jeg jo uden betaling dele vores telefoner.... men tak for svaret.
Omdømme 7
Badge +6
Per K. skrev:

Hej Jørn, det har du da helt ret i, men jeg er ikke interesseret i at betale yderligere 40 x 12 = 480,- kr. om året for 1 eller 2 delingskort, så er det jo skruen uden ende, og så kan jeg jo uden betaling dele vores telefoner.... men tak for svaret.

Denne såkaldte "Per K." er en falsk profil. Jeg har derfor anmeldt personen til forummets admins for at stjæle mit profil navn.
At den er falsk kan også ses ved at vedkommende kun har status af Bruger og ikke som værende Professor som mig.

Så er i advaret hvis der når at dukke flere indlæg op fra denne såkaldte "Per K.", inden at en admin får sparket vedkommende ud for tyveri af mit profil navn.
Omdømme 7
Badge +7
Per K skrev:

Per K. skrev:

Denne såkaldte "Per K." er en falsk profil. Jeg har derfor anmeldt personen til forummets admins for at stjæle mit profil navn.
At den er falsk kan også ses ved at vedkommende kun har status af Bruger og ikke som værende Professor som mig.

Så er i advaret hvis der når at dukke flere indlæg op fra denne såkaldte "Per K.", inden at en admin får sparket vedkommende ud for tyveri af mit profil navn.

Der en forskel. Din profil er Per K og den andens er Per K. Der er altså et punktum til forskel og derfor sikkert ikke falsk.
Omdømme 7
Badge +6
Er lige blevet gjort opmærksom på det i en anden tråd, og vil give ret i at det på ingen måde er smart med to brugernavne med en så lille forskel som et . det må der laves om på.
Omdømme 7
Badge +6
Radiomanden skrev:

Er lige blevet gjort opmærksom på det i en anden tråd, og vil give ret i at det på ingen måde er smart med to brugernavne med en så lille forskel som et . det må der laves om på.

Forummets admins nægter at gøre noget ved det, så jeg har været nødsaget til at anmode dem om at mit profil navn ændres til noget helt andet, hvilket jeg kan se at de heldigvis er gået med til.

joern, altså helt ærligt: Hvad ville DU sige til hvis en eller anden pludselig fandt på at at vedkommende ville kalde sig det samme som dig, bare med et punktum til sidst, hvilket er en så minimal forskel, som vil gøre at andre vil tro at det er DIG der stod bag de indlæg at denne falske joern stod bag?
Det ville du i virkeligheden heller ikke bryde dig om, vel, da det grænser over i tyveri af en anden persons profil navn.
Omdømme 7
Badge +6
Det er da godt nok tosset at du skulle ændre dit brugernavn, bare fordi en ny bruger kaldte sig for det samme, bortset fra den lille nærmest usynlige forskel som et . , det er i min mening ikke god stil, det skulle afgjort være den nye bruger der skulle skifte.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, tænk nu, hvis der kommer en, der vil kalde sig Radiomanden..😀
Omdømme 7
Badge +6
Radiomanden skrev:

Det er da godt nok tosset at du skulle ændre dit brugernavn, bare fordi en ny bruger kaldte sig for det samme, bortset fra den lille nærmest usynlige forskel som et . , det er i min mening ikke god stil, det skulle afgjort være den nye bruger der skulle skifte.

Sådan er det åbenbart her, nul sikkerhed. I et andet forum jeg er medlem af, der ville vedkommende blive sparket ud omgående og blive blacklistet for tyveri af et andet medlems profil navn.
Omdømme 7
Badge +6
joern skrev:

Ja, tænk nu, hvis der kommer en, der vil kalde sig Radiomanden..😀

Har været ude for noget der ligner, på et andet forum kom der en del år efter min oprettelse en bruger som kaldte sig Radiomand, der blev der heller ikke gjort noget ved trods stor lighed i navnene.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)