Spørgsmål

Call of duty online

Hejsa

Min søn kan pludselig ikke spille Call of duty online, hvad kan problemet være?

Henrik

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hej Henrik1974

Jeg kan se at du har været i denne tråd også:

https://yousee-dk.insided.com/coax-9/call-duty-multiplayer-problem-98334

Fik I løst problemet eller hvordan - ellers håber jeg at en bruger vil byde ind med råd :)
Hej
Nej desværre ikke, problemet er først startet efter jeres opgradering af nettet i hele Nakskov. Jeg har mistanke om at det er routeren der driller da flere af hans kammerater godt kan spille online men med en anden router. Logger han på hjemme med internetdeling over hans mobil virker det også.
Omdømme 1
Vi er mange der kæmper med det samme problem, med strict nat, efter jeres opdateringer.
Omdømme 4
Badge +6
Henrik1974 skrev:

Hej
Nej desværre ikke, problemet er først startet efter jeres opgradering af nettet i hele Nakskov. Jeg har mistanke om at det er routeren der driller da flere af hans kammerater godt kan spille online men med en anden router. Logger han på hjemme med internetdeling over hans mobil virker det også.

Hej Henrik1974

Har I evt. forsøgt at nulstille routeren? Ellers kunne det være værd at forsøge. Holder du reset-knappen inde med en tynd genstand i et halvt minuts tid, gendanner den sig til fabriksindstillingerne. Forhåbentligt gør det en forskel. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 1
Jeg har over de sidste dage været aktiv her i forum, vedr samme problem. Jeg har nu købt mig en Asus router og bruger yousee routeren som bridge. Endelig kan jeg selv styre min opsætning, og nu er der fuld power på wireless og NAT er åben.
Hej Hr Madsen,

Vi har haft dette problem i snart 6-8 måneder og You see har prøvet alt med at reboote, ny router inde og åbne nogle porte, men stadigvæk ikke muligt at komme online til Call of Duty. Hvad mener du med bridge? Håber at dette kunne være en mulighed....
Omdømme 3
Badge
Hej ForumBruger825
Hvis du går ind på dit modem via en browser, kan du sikkert finde fem til et sted hvor der står bridge mode. Slår du dette "til" vil den interne firewall og det trådløse netværk blive slået fra. Hvis har mere end pc og andet udstyr der skal på nettet, skal du derfor tilslutte din egen router til Yousee modem/Router. Til gengæld slipper du for alle de problemer der kan være med spil og andet..... leveret via Youse's Router. Jeg vil anbefale at få fat i en vej nørd, til at hjælpe, hvis du ikke lige er den type bruger, som roder med IT til daglig.
Det bør dog nævnes at Yousee ikke ikke tilbyder support hvis du får problemer, da de kun tilbyder support til og med eget udstyr.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)