Spørgsmål

Bredbåndstelefoni(coax) Klartone men bipper når jeg trykker tal

Har forsøgt at koble telefoner til modem, får klartone men når jeg trykker vilkårligt tal bipper den og får ikke forbindelse.

Har 3 telefoner tilkoblet og modem er Sagem 3890.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du oprettet et (VoIP) telefon abonnement hos YouSee?
Ja, det virker når jeg bruger 1 telefon direkte fra router.
Omdømme 5
Badge +5
Hej e.bruun

Har du fået afklaring i sagen? :)

Kan du uddybe hvad du bruger af udstyr til at få de andre telefoner på?
Kasper skrev:

Hej e.bruun

Har du fået afklaring i sagen? :)

Kan du uddybe hvad du bruger af udstyr til at få de andre telefoner på?

Nej foreløbig får jeg nye beskeder fra yousee dagligt, om at jeg ikke kan bruge mere end 1 telefon. Eller at jeg ikke kan bruge mere end 2, mens andre siger det burde virke.

Jeg har et eksisterende ledningsnet hvor jeg har koblet det på så de 3 telefon stik virker. Der er tale om ældre modeller, hvor en nyere panasonic er den eneste der virker pt.
Sagen er afklaret nu!
En bekendt med nogen erfaring holdt på at der ikke skulle være problemer ved at koble husets telefoner - uanset antal og type - til systemet. Han har det samme system og har 3 telefoner koblet på.
Vi bor i et ældre hus med et sammenflikket system af ledninger og den tidligere ejer havde yderligere installeret et samtaleanlæg i forretnings øjemed. Samtaleanlægget bruges ikke og er slukket, men der går alligevel en forbindelse igennem dette anlæg, som man må "have fat i".
Vi skulle så bruge et gennemgangsstik til fordeling. Vi fandt et stik i husets brokkasse, det fungerede ikke. I dag dukkede der så et andet fordelingsstik op under oprydning i vort sommerhus. Det skulle også afprøves og pludselig er der klartone på alle 4 telefoner!! - Så mon ikke det kører nu! - e.bruun

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)