Spørgsmål

Billigere bredbåndsabonnement

Hej,

Jeg er ny YouSee kunde. Har et bredbåndsabonnement hos YouSee. Heri betaler jeg 299 kr./md. for 100 mbit. Da jeg er studerende, vil jeg spørge Jer angående ændring af bredbåndsabonnement. Jeg ønsker at skifte over til et billigere abonnement efter de 6 måneder https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx. Helst under 199 kr./md. Jeg bor i en boligforeningen, der har et samarbejde med YouSee, om levering af TV-signal, internet m.m.

25 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kontakt kundeservice og forhør dig om hvad der kan tilbydes. Du vil så miste de/den fordel der er med i det nuværende abonement, og få den /de der er med i det nye.
Omdømme 7
Badge +7
Det billigste er tilsyneladende 249 Kr./md.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, der fås nok ikke billigere, og det er jo ikke en videre hurtig hastighed.
Foreningsbredbånd går helt ned til 129 kr for 2/0,5 Mbit/s.
Omdømme 7
Badge +6
Så er man da nede i noget der nærmest er ubrugeligt.
Omdømme 7
Badge +7
Logan skrev:

Foreningsbredbånd går helt ned til 129 kr for 2/0,5 Mbit/s.

Hvem kan få det?
Omdømme 7
Badge +6
ForumBruger837 skrev:

Jeg er ny YouSee kunde. Har et bredbåndsabonnement hos YouSee. Heri betaler jeg 299 kr./md. for 100 mbit.

Har samme hastighed, men med foreningsrabat er det Kr. 279, så du skulle da også kunne få rabat på din forbindelse.

Hvem kan få det?

Dem, der har foreningsaftalen. Vores spørger lyder som en kandidat.
Omdømme 7
Badge +7
Har 100/20, men betaler også 299 kr/md.
Omdømme 7
Badge +7
Logan skrev:

Hvem kan få det?

Dem, der har foreningsaftalen. Vores spørger lyder som en kandidat.

Vores ejerforening har da en aftale med YouSee, men jeg får ikke rabat. Hvad kan det skyldes?
Godt spørgsmål. Hos os har vi også foreningsaftalen, så prisen ligger 50 kr lavere + der er flere hastigheder.
Omdømme 7
Badge +6
Er det ikke via forening.? Vores leverer til 5784 husstande.