Spørgsmål

Automatisk skift imellem sommer- og vintertid

Omdømme 3
Badge +1
@YouSee @Nikolaj @Stefan @Logan
Hvornår bliver uret indstillet til at automatisk at skifte imellem sommer- og vintertid på jeres modems og IT systemer ?

Med denne ændring kommer der færre eller ingen fejl i event-loggen på Sagemcom F@st 3890 og andre modems.

Hos Hiper skifter tiden automatisk imellem sommer- og vintertid på deres modems og IT systemer.

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej erikit

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, det ændre jeg lige på.

Det er ikke noget som vi har planer om lige pt, men kan ikke udelukker at det bliver muligt i fremtiden på et tidspunkt.

Özcan, YouSee Forum Team
Ozcan skrev:

Hej erikit

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, det ændre jeg lige på.

Det er ikke noget som vi har planer om lige pt, men kan ikke udelukker at det bliver muligt i fremtiden på et tidspunkt.

Özcan, YouSee Forum Team

Hej @Ozcan
Jeg er endt her efter at have google samme problemstilling, dog med en anden vinkel.
Vi benytter forældrestyring i modemet, og oplevede at internetnedlukning pludselig blev forskudt en time.
Hvis du siger at I ikke vil ændre dette, betyder det så, at I med åbent sind ønsker at jeres kunder, der benytter denne feature, skal ændre opsætningen af modemmet to gange om året?!

Har et statistik på hvor mange kunder det påvirker (negativt)? Og kan det virkelig være så svært at ændre?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)