Spørgsmål

Antivirusprogram - F-secure

Hej!

Jeg sidder her, og overvejer at skifte mit antivirusprogram, til de yousee tilbyder.
I forvejen har jeg Norton, og derfor skifter jeg ikke bare med det samme. Jeg har læst om programmet på F-secures hjemmeside, da der lige nu er problemer på yousees hjemmeside. Dog føler jeg ikke, at jeg får nok info.

Er der nogen der har prøvet at skifte fra Norton til F-secure? Og hvordan var oplevelsen? Er de begge lige gode, eller er den ene bedre end den anden?

Tak på forhånd!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
F-Secure tilbyder at du kan prøve dem af i 30 dage gratis, så du kan jo teste dem før du bestemmer dig.
Men mine forældre kan ikke brokke sig, de har benyttet Yousee's sikkerhedspakke i en del år efterhånden.
Selv skifter jeg fra Norton 360 til F-Secure Internet Security til April når mit Norton abo udløber, fordi F-Secure's sikkerhedspakke er væsentlig billigere.

Men HUSK at deaktivere auto renewal på din konto inde på Norton's hjemmeside, hvis du benytter automatisk fornyelse af dit abo og det skal helst ske i rigtig god tid før at dit abo udløber, eks 1.5 til 2 måneder før.
Plus slet dine kredit kort data med det samme også, så at de ikke længere har dem på hånden til at kunne benytte til en automatisk fornyelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)