Spørgsmål

Ændring i Tekst TV via boxen

Tidligere har man(efter programmering til 0011) kunnet få tekst tv frem på skærmen(Philips TV). Nu virker den ikke mere. Har skiftet fjernsyn til Samsung (0010) så virker fjernbetjeningen/tekst tv. Har boxens opdatering ændret koden for Philips (0011) ? eller defekt ? Går man udenom boxen virker tekst TV på fjernsynet fint

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken TV Boks.? Humax.? På den kan der kun fås TTV på direkte udsendelser (Flow TV).
Det er en Humax. Har virket normalt. Altså kanal 1 ( DR tv) og så tryk på tekst TV knappen på fjernbetjeningen så virkede det. Nu er det kommet en opdatering til boxen og fjernbetjeningen til Philips TV virker ikke
Omdømme 7
Badge +7
Der kommer TTV på når jeg trykker på TTV knappen på Humax Remoten.
TTV kommer frem når man bruger TTV knappen ovre hos nabo'en - som også har samme Humax box'en - Efter jeg har ændret Humax remoten til 0010(naobo'en har Samsung TV) :?Bagefter brugt nabo'ens Humax remote ovre hos mig (efter ændring til kode 0011) virker den stadigvæk ikke på mit Philips TV - TTV:?:?
Omdømme 7
Badge +7
Når det er Humaxen, så er der jo ikke TVet der skal bruges, det kan det ikke, da TTV ikke fås via HDMI, det er Humaxen der skal bruges til TTV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)