Spørgsmål

Ændring af NAT-type og åbning af porte

• Udforsker
  • 10 kommentarer
Hej,

Jeg har haft problemer med at spille Call Of Duty Black Ops 3 på PS4 i over 2 uger. Jeg har ringet til Playstation Support og Activision som laver spillet, og de har begge fortalt mig at jeg skal åbne nogle porte, så jeg kan spille online. Jeg har fulgt alle vejledninger og prøvet på at åbne porte, uden held. Yousee har tildelt min router en åben konfiguration, men jeg har ikke set en forskel. Det har i hvert fald ikke hjulpet. Jeg kan ikke få lavet en STATIC IP ADDRESS og det ser meget mærkeligt ud, når man skal lave en PORT-FORWARDING. Jeg har en Sagemcom FAST3686. Det andet problem er NAT-type. Jeg ved ikke om det er derfor jeg ikke kan spille. Hvis jeg bruger det trådløse netværk har jeg NAT-type 2, men så snart jeg bruger LAN, så får jeg NAT-type 3. Skal jeg ringe til Yousee, så de kan ændre det, eller kan jeg selv nemt og hurtigt gøre det? Jeg har prøvet at bruge hotspot, og se om jeg så kan spille online, og det fungere fint. Men der går nok et par dage, inden alt data er opbrugt, og det har jeg ikke lyst til. Jeg håber nogen kan hjælpe

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Ali65

Kunne se, du manglede et svar.

Du skriver godt nok, at du har brugt alle vejledninger. For god ordens skyld vil jeg lige høre dig, om du også har brugt denne?

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/indstillinger-og-sikkerhed/saadan-opretter-du-en-port-forward/sagem-fast3686

Hvis du har, må du gerne fortælle lidt mere om, hvad der sker, når du forsøger - så kan det være, der sidder en bruger med en god idé. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Man kan vel også prøve at aktivere DMZ for konsollens IP, så burde det da virke. Så vidt jeg ved har Sagecom modemet en DMZ host funktion.

Jeg er med på at DMZ generelt er en dårlig ide på en PC, men det burde være lige fedt med en PS4, som Sony alligevel har aflåst som Fort Knox.
Jeg har fået løst problemet. Den eneste løsning der virker er, at bede Yousee om at sende dig den nyeste model af deres modem/router. Jeg har både kontaktek Activision og Playstation Support uden de kunne hjælpe. De mente at problemet lå i min router/modem. Da jeg så afhentede min nye router, virkede det uden jeg skulle ændre på nogle indstillinger. Jeg er tidligere blevet kontaktet af en anden Yousee kunde med samme problem, og han ringede til kundeservice og bad om en ny router. Da han så modtog det, virkede det også med det samme. Så den eneste løsning er at få fat på en ny router fra Yousee. De SKAL sende dig en ny, fordi den du har ikke virker optimalt 😉
Håber det hjælper og hvis du har ydereligere spørgsmål er du velkommen til at skrive. Jeg vil også meget gerne høre om du også får problemet løst med en ny router 🙂

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)