Spørgsmål

Adgang til WWW.netatmo.com er spærret.

• Bruger
  • 5 kommentarer
Hej Yousee
Mit internet fungerer fint, men web adgangen via til Netatmo.com er pludselig blevet spærret (ude af stand til at oprette forbindelse). Der er fin adgang til de øvrige web hjemmesider. Jeg kan stadig logge på Netatmo via min mobil telefon, der ikke har Yousee abonnement, og mine venner, der ikke har Yousee abonnement, kan også logge på Netatmo.
En af mine gode venner, der har været IT ansvarlig på en større virksomhed siger, at det er alm. kendt at I ind imellem spærrer hjemmesider på grund af spam?
I bedes venligst fjerne spærringen, så jeg kan anvende mit Netmoanlæg, der bla. styrer varmeforsyningen i mit hus.
Jeg har forsøgt:
Genstart af Homeboksen og wifi enheden
At "Cleare chache og internetadresser"
samt brugt alternative browsere mv.

Mvh
Jan Severin

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Virker fint her med Yousee. Deres CMS er dog meget længe om at loade den første side lige nu. Jeg bruger ikke Yousees DNS. Du har ikke noget antivirus, som også kan blokere hjemmesider?
Hej slangefar
Tak for dit svar
Jeg bruger mac - der er ikke installeret antivirus.
Underligt mit Netatmo system har virket perfekt i 2,5 år.
Yousee har meddelt at de ikke har spæret adgangen til Netatmo.
Min søn der er meget IT kyndig har checket sikkerhed konfigurationen i Homeboksen -ingen fejl fundet!
Omdømme 7
Badge +7
Jeg bruger Linux og har heller ikke nogen antivirus :D

Du kunne prøve med en anden DNS. Det er er ofte her blokeringerne foregår. Jeg bruger selv den gratis service https://www.opendns.com/
Omdømme 7
Badge +6
Herfra kommes der fint ind på den hjemmeside.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)