Spørgsmål

Åbent teknikskab

På vores gade har et teknikskab stået åbent i 3-4 måneder nu. Det mangler simpelthen låsen og der er ingen markeringer af hvilket firma der ejer det. Når man kigger ind er det tydeligt at der er noget med lysleder og kabel, som foregår derinde, og et kabel bliver til rigtig mange der føres videre. Så et klip det rette sted kan nok lave en del udfald i signalerne i området. Hvem henvender jeg mig til vedr. dette? Kan ikke finde email adresser til hverken TDC, Yousee og jeg synes deres kontaktformularer er umulige at benytte sig af. Og jeg vil ikke ringe, fordi jeg ender i en uendelig telefonkø. Jeg er ikke kunde, men er bekymret for at nogen kunne finde på at pille for meget inde i skabet.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Skriv til dem på på deres FB side og orienter dem om det. Skriv placeringen på skabet (Adresse).
Det er gjort nu med TDC. Men hvor er det dog besværligt at de ikke har en email adresse. Jeg mener ikke at det er en god Idé at skrive på en åben side hvor skabet befinder sig, da det jo er et stykke infrastruktur der kan give adgang til 1000 vis af brugeres data og informationer.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Bingokongen

Tak fordi du melder dette til os! :)

Det er bestemt ikke optimalt og skal bringes i orden hurtigst muligt.

Du skriver, at vi ikke har en mailadresse - naturligvis har vi det:cool:
I bunden af YouSee.dk, der finder du under "Kontakt os" vores kontaktformularer og kontaktoplysninger.
Under "Om YouSee" står der desideret mailadresse, og derfra visiteres sagen ud til den rette afdeling (det anbefales at bruge de specielt indrettede formularer, så vi sikrer at få de informationer vi skal bruge for at hjælpe bedst muligt).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)