Yousee musik på tv, mine playlister - flere år gamle fungerer ikke mere, hvorfor | YouSee Community
Svar

Yousee musik på tv, mine playlister - flere år gamle fungerer ikke mere, hvorfor

Jeg har været, tdc /yousee kunde i mange år.
Pga dårlig forbindelse i gennem tdc-stik, flyttet vi over til antenne-forening stadig med yousee tv boks.
Fandt ud af at yousee musik ikke kunne lade sig gøre i den boks,
Er nu flyttet tilbage til tdc/yousee.
Mit problem er at yousee musik fungerer - Søg - hitlister - playlister,
Men ikke mine playlister.
Efter 7-8 opkald til yousee hjælp, med 7-8 forskellige svar.
Ved jeg ikke hvad jeg skal tro.
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 august 2019, 16:24

Hvis der er Cisco boksen, så er det for tiden ikke muligt, grundet en fejl i den, det vil blive rettet i en kommende opdatering, ingen forlydender om hvornår.
Der er ikke problemer med playlister på Telefon/Tablet/PC.
Se original

7 Kommentarer

Så må YouSee jo finde en anden leverandør, der kan levere varen - eller i det mindste lægge mere pres på Cisco. Jeg betaler til YouSee og derfor er det hos YouSee at jeg klager min nød. Problemet er jo mange måneder gammelt. 

Omdømme 7
Badge +7

De bokse har en del år på bagen, så du kan da have ret i at det måske ikk lige er sådan til at lave, der måtte jo opgives at få Remote Record funktionen til at virke ordentligt.

Omdømme 7
Badge +6

I lige det her sammenhæng tror jeg ikke på at det er YouSee der er synderen, men der i mod Cisco der skal rette fejlen, da det er dem der står bag firmwaren.

Hvis det nu skal vise sig at problemet er mere omfattende end først troet, så skal der laves en helt ny firmware og den slags kan godt tage sin tid for sådan en programmør når den skal laves helt fra bunden.

Problemet er jo bare, at YouSee ikke har styr på ret meget i denne sammenhæng, og ikke kan give noget troværdigt svar. Suk... 

Omdømme 7
Badge +7

Der kan ikke her fra forummet siges hvor længe der skal ventes, da det ikke vides, det ved kun You See hvornår det vil ske.

Svar fra Radiomanden er nu ca 1 måned gammelt. Jeg har også Cisco boks. Hvor længe skal vi vente på fejlrettelsen og opdatering af boksen? 

Omdømme 7
Badge +7
Hvis der er Cisco boksen, så er det for tiden ikke muligt, grundet en fejl i den, det vil blive rettet i en kommende opdatering, ingen forlydender om hvornår.
Der er ikke problemer med playlister på Telefon/Tablet/PC.

Besvar