Vi har lavet en aftale med TV 2 om den nye sportskanal | YouSee Community

Vi har lavet en aftale med TV 2 om den nye sportskanal

Vis første besked

46 Kommentarer

Vi har også TDC home trio stor pakke.
Vi har opdateret både hovedboksen og modtageren, begge dele uden at TV 2 sport kom frem.
Ingen ny sportskanal på kanal 62?, øv øv
Så kan man kun se håndbold hvis man har den kanal ?

Flot igen TV2, troede i gik op i at de store sports begivenheder skulle være landsdækkende ...
Hvad banan sker der for TDC ... nu har de vist i jeg ved ikke hvor langt tid at den nye TV2 Sport 

gik i luften i den den 9/1..... men kan man til vægle den til mellem pakken ... nej det kan man ikke 

i går den 8/1 fik jeg at vide at man kunne til vælge den i dag den 9/1 det har man heller ikke kunne  ....hvor armatør agtig er det lige .... TDC pisser i den grad på deres kunder.....

Super I skriver om jeres aftale. Men det virker ikke, selv om man har godt og vel den store pakke i forvejen. Ikke i orden
det er meget godt i har lavet en aftale. men når jeg så laver en aftale med jer om at betale for at kunne se den nye sportskanal sker der ikke en sk..

Jeg synes ikke rigtigt dit svar er fyldestgørende, jeg har TDC home Trio med fastnet og med stort set alt ekstra man kan få, får jeg TV2 sport? Du svarer på hvad TDC TV brugerne får, men ikke os home trio brugere?
Fint nok - men kanalen findes ikke som lovet under den "store pakke". Har forsøgt flere opdateringer af boksen, men fortsat ingen TV2 Sports Kanal.

Prisen for "varen" fejler jo ikke noget, men som sædvanlig kan vi ikke stole på TDC!!!

Jeg har også den helt store pakke fra TDC og havde set frem til at se TV2sport i aften, men ak kan heller ikke finde kanalen??

Hej,bestilde  tv2 sportskanal ,7-01-2015 , har home trio , det blev oplyst at jeg kunne se den fra fredag den 9-01-2015 , pris 40 kr m. Men vi kan da stadig ikke se den.

Plat af værste skuffe. Hvad skal den kanal til for. Der er rigelig plads til sport på tv2 i forvejen. Kun for at trække flere penge ud af seerne. Hvad bliver det næste - en tv2 vejr kanal, hvor der skal betales for at se deres sensationsudsigter uden faktaindhold. Var den så tilgængelig for licensen, men nej nej, de 20 overflødige eksperter og kommentatorer skal jo fodres. banane land.

Det er lidt af en jungle at finde ud af, hvordan man får tv2 sportskanal, hvorfor tilbydes den ikke jeres kunder direkte med oplysning om pris, så man har mulighed for at købe kanalen?

Lene Petersen

Omdømme 5
Badge +7
Vi har lavet en lille side, hvor der bl.a. står, hvilke pakker TV2 Sport indgår i, og finde hjælp til at få kanalen frem på TV'et. Den kan du finde her: http://go.tdc.dk/ifecr

Har du problemer med at se kanalen, eller ønsker du at bestille de, kan du kontakte os her: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Synes det er uforskammet TDC lukker en kanal samtidig sætter prisen op på abonnement. Boxer erstatter den i deres pakke med TV2 sport. Så overvejer godt nok skift til andet
Mvh
Bakkely
Jeg har Home Trio privat med TV og har nu haft kontakt til TDC salg.
Her fik jeg at vide at der ikke er mulighed for TV2 sport med denne løsning. Ej heller ved tilkøb.
Eneste mulighed er at ændre mit produkt om til TDC TV stor pakke.
Dvs. at mit produkt vil stige med ca. 300,-kr for at få denne ene kanal.
Smart af TDC som kan score på at TV2 sport nu vælger at sende på en ny kanal.

Omdømme 1
Badge
Jeg havde Home Trio ,  konveteret til TDC bassis,  den kostede 529, jeg ga mere for home pakken, så tilkøbte jeg TV2 sport, til en merpris på 11 kr pr måned,  jeg mistede godt nok nogle kanaler ,men dem så jeg aldrig.

MVH

Ja, det er vældig flot at der er lavet en aftale med TV2 om den nye sportskanal, men er det en del af aftalen, at TV2-Film så falder bort?

Omdømme 1
120106450654 skrev:

Ja, det er vældig flot at der er lavet en aftale med TV2 om den nye sportskanal, men er det en del af aftalen, at TV2-Film så falder bort?

Hej kontonummer.

Jeg går ud fra det er et kontonummer du har brugt til din brugernavn i et offentligt og frit tilgængeligt forum. Overrasket humørikon

Ang. dit spørgsmål. Hvorfor tror du det? 

Det er flere måneder siden at tv2film forsvandt, og med tanke på TDC'ansatte's skrivereier der har været her i forum, har jeg lidt svært ved at se sammenhængen mellem de to ting. Men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl, selvom jeg har fulgt godt med i hvad der er skrevet om netop tv2film og tv2 sport kanalerne.  

Har du noget der kan underbygge din påstand, evt. et link til en artikkel på nettet, læser jeg det gerne. Glad humørikon 

Hejsa.

Det der med at det er flerte måneder siden TV2 Film forsvandt er ikke korrekt.

Jeg har det der hedder »den store TV pakke«, og jeg har da stadig en film liggende der er optaget den 31. december 2014 fra TV2Film - titlen er »Profession Drab», så flere måneder holder ikke.

Den forsvandt faktisk indenfor 10 dage i forhold til opstarten af TV2Sport. Den kom på den 9. januar 2015 ca. midt på dagen.

Jeg har ikke været opmærksom på om der har været oplysninger ang. bortfald af TV2Film.

Mvh.

120106450654

Omdømme 1
Hej

Jeg regnede med at fjernelsen af tv2 film havde nogle måneder på bagen med forhandlinger med tv2, før vi kunder fik noget at vide. Mon forhandlinger med tv2 om fjernelsen af film, kun er foregået ti dage før tv2 sport blev forhandlet på plads? Jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg har ikke læst nogen steder, at TDC har valgt tv2 sport på bekostniong af tv2 film..  

Omdømme 4
Badge +1
hej.

dette så jeg førstegang omkring 1.okt.2014-da står alle de nye ændringer.Blinkende humørikon

Tv-kanaler

Herunder finder du en sammenligning af de fire TDC TV-pakker samt ser, hvilke kanaler som hører til HomeTrio-pakkerne. Du finder yderligere information om kanalerne, ved at klikke på logo'erne.

Fra 1. november 2014, 1. december 2014 og 7. januar 2015 ændres indholdet i tv-pakkerne på TDC TV og HomeTrio.

Omdømme 5
Badge +7
Hej

TV2 har valgt at lukke TV2 Film, og de har så startet en ny sportskanal op samtidig med lukningen af deres filmkanal.

/Stefan

Besvar