TV2 Sport | YouSee Community

TV2 Sport

Vis første besked

46 Kommentarer

Super beskrivelse af Dybdal-10 og Juhuu. Tak for det Blinkende humørikon

Jeg har TDC TV Viasat Stor pakken, men TV2 Sport kanalen er ikke dukket op endnu, iflg hvad jeg kan læse burde den være i min tv pakke, er der nogen som kan hjælpe? Jeg har genstartet boxen men uden held. 

Håber der er hjælp at hente. 

Har du genstartet både digital modem og homebox?
Kun tv boksen, prøver lige at genstarte begge. 

Trykkede på Tv oppe øverst på siden.

derefter på Ekstrakanaler.

Derefter på selvbetjening

Og rigtig nok, er der en firkant hvor der kun står 40 kr. nede i højre hjørne.

Når du trykker på den, står der længere ude til højre TV2 Sport.

Godkend og accepter, og du har den om ca. en time..

Måske skal systemet lige genstartes inden den kommer frem, men det lever jeg med.

Så blev hele systemet genstartet og stadig intet held. 

Er der andre med Viasat Stor pakken som har fået det til at virke? 

Her har jeg heller ingen TV2 sport. Genstartet både min hometrio box og tv-box (stor pakke)
Omdømme 4
Badge +1
hej alle!

ang.den nye (tv2sport) må jeg give Mfp. fuld opbakning om at dette er et forum for kunde til kunde og alle der er her - kan ikke gører andet end henvise til tdc kundeservice!(det er måske tdc der ikke har udmeldt det korekt ?????)men her er det OK!!det virker som det skal.Meget glad humørikon

Jeg mangler også tv2 sporten. Har også viasat stor pakken.

Glunde skrev:
Hej der. 

Er der en tidshorisont på løsningen af problemet omkring tilkøb af TV2Sport?

Det kan nemlig ikke lade sig gøre nu. Har sendt en mail og fået svar retur,  at jeg vil høre nærmere indenfor 2 dage. 

Det er ikke helt fint, da jeg skrækkelig gerne vil se håndbold i aften! 

Jeg har samme pakke, og heller ingen tv2 sport endnu, ( burde have ). ringede derfor til tdc og kom igennem efter 46 min..:-)  jeg blev oplyst, at den kommer til at ligge på klanal 62 men at den ikke er kommet ud til alle endnu , men at vi skulle være tålmodige..for den kommer, måske i aften....Tdc oplyste også mig om at genstarte begge dele, hvilket ikke har hjulpet her....men vær tålmodig, sagde tdc...:-) håber det var en lille hjælp

Omdømme 4
Badge +1
hej.

for at ingen skal værer i tvivl, er der en oversigt over alla kanaler-og pakker!!!

Tv-kanaler

Omdømme 4
Badge +1
hej igen og igen!

det var vlst nok sådan den skulle se ud.

Tv-kanalerSkjul/Vis indhold
Hej mfp.

skal jeg genstarte modem for at få opdateringer

hilsen  JAn

Omdømme 1
Hej janbok hvis du ikke har fået den ville jeg nok prøve og genstarte
Er der andre end mig der stadig ikke har fået den...??....der var mange tidligere der ikke havde fået den endnu

Omdømme 1
Dem der ikke har fået den endnu må kontakte kunde service på 70703030 når de åbner igen vi brugere kan ikke sørge for at i får den
Rolig nu....:-)  Bad ikke dig om at sørge for at jeg har den....:-) det var et spørgsmål til dem der ikke havde fpet den endnu, og var rart at vide om der var andre end mig.....Og nej det er IKKE kunde service man skal ringe til ( som først har åben på mandag igen ) men der imod kan man ringe til dem i morgen vedr fej.... info til dem der IKKE har fået den endnu

tak for svar, blev fanget af BOND og prøver imorgen.

Fantastisk der er en info side på TV¨men nder står nada

Hilsen   Jan

Omdømme 1
Hvis man forsat oplever problemer så syntes jeg man skal kikke med her i denne tråd /t5/Tv/S%C3%A5dan-f%C3%A5r-du-TV-2-s-nye-sportskanal/m-p/151640
Jeg har nu lavet den opdatering som I har lagt på jeres hjemmeside. Det hjalp ikke.
Efterfølgende har jeg ringet. Jeg ventede 30 minutter. Da jeg kom igennem fik jeg af vide at de ville stille mig om til tv, og at jeg ville komme først i køen. Herefter fik jeg en telefonsvare som meddelte mig, at mit opkald ikke kunne besvares pga travlhed. Det er bare dårlig service som I må se at få løst.
Omdømme 1
Dette er et kunde til kunde forum så du bliver nød til og kontakte kunde service TKJ77 og der kan være travlhed på tlf men det er fælles for os alle at måtte vente så prøv og tage det stille og roligt og snakke pænt så skal de nok hjælpe dig

Besvar