TV-boks til TV i flere rum | YouSee Community
Spørgsmål

TV-boks til TV i flere rum

Jeg er "kommet" til at købe Yousee TV men Cisco boksen som Yousee leverer kræver en kablet forbindelse til Homeboxen hvilket ikke er en mulighed i vores hus. Yousee's "løsning" er at leje en ekstra TV-boks til 99 kr/md ?
Findes der ikke en billigere løsning eller er der nogen der kende navnet på denne boks så den måske kan købes brugt?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det ser ikke ud til at det kan gøres uden Hoved boksen.

Inden installation af trådløs tv-boks. Installationen af en trådløs tv-boks forudsætter, at du allerede har en fungerende tvinstallation fra YouSee. Det vil sige, at du allerede har en YouSee HomeBox og en YouSee Tv-boks med harddisk.

https://docplayer.dk/21831982-Tv-boks-til-dig-med-tv-i-flere-rum-installationsvejledning-model-vip2502ew-med-vap2404e.html

Så i følge det skal den du har være installeret.
Cisco Tv-boks med harddisk
Model: ISB2231:
Jep det er jeg med på og den kommer til at stå ved siden af Homeboxen men så mangler jeg en boks der skal stå ved TV'et.
Er kommet frem til at den løsning/boks Yousee foreslår hedder Cisco VIP2502EW.
Undre mig bare over at jeg skal betale 1200 kroner/år ekstra fordi Yousee ikke har en bedre løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Hvad med at få opsat et telefonstik et mere passende sted.??
Det er da også muligt at den kan bruges via Homeplug, det kan du da forhører dig om.
Synes placeringen er perfekt. Gemt væk i et skab ? Undre mig at Yousee ikke har en smartere løsning. Hvem gider være bundet op på at skulle have en kablet forbindelse.
Heldigvis virker Yousee app'en perfekt via Chromecast ?
Tak for tip med Homeplug men igen en lidt gammeldags løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Gemt i et skab er jo ikke den bedste måde at få god Wi-Fi på. Hvis det kan gøres med Homeplug, så er dit problem løst.
Husk med Homeplug, skal begge enheder være på samme fase.
Google Wifi sørger for super dækning i hele huset ?
Gider ikke rode med Homeplug.

Besvar