Programinformation resume | YouSee Community
Spørgsmål

Programinformation resume

Jeg har kopieret nedenstående, for problemet er stadig ikke løst efter 6 år. Hvad kan der gøres? Skal mam skifte udbyder, eller findes der en bedre tv-boks, som klarer problemet?

1) jeg ser et program i TV

2) trykker på i-knappen på fjernbetjeningen (Programinformation)

3) resume af udsendelsen kan da læses på skærmen, MEN jeg kan kun læse de første linier, typisk højst 7 linier. Ofte er resumeet af en film længere.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er begrænset hvor meget der er plads til, om og hvornår det kan/vil bliver anderledes vides ikke.
Der har været skrevet om det ønske tidligere da Humax boksene kom frem for 2-3 år siden.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @gandi

Oplever du at der mangler noget tekst eller mener du blot at resumé'et er er for kort beskrevet? Men ellers er det meget rigtigt hvad Radiomanden skriver.
Der mangler tekst. Programinformation - detaljer stopper, selv om der mangler tekst. Det sker hver gang, der er tekst, der fylder mere end syv linier. Har I tid, så se programinformation TV3 sport hd lige nu. Det forklarer det hele.

Omdømme 7
Badge +7
Det er som jeg skrev tidligere, grundet begrænset plads til de informationer. Der det samme på Humax boksene.

Besvar