Ny opdatering til din YouSee TV-boks på DSL | YouSee Community

Ny opdatering til din YouSee TV-boks på DSL

Vis første besked

60 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +4
Hej alle,

Lidt tilbagemeldinger:

Hvis I efter opdateringen oplever et forkert billedformat (f.eks. et smalt billede), så kan I tilpasse billedet ved at zoom/ændre format på den fjernbetjening der er tilknyttet selve fjernsynet (ikke tv-boksen)

Det smalle billede bør kun opstå, hvis I bruger en SCART-tilslutning, så vi anbefaler at I bruger det HDMI-kabel der fulgte med boksen - dette bør ikke kun løse problemet, men også give et bedre billede - husk, at slukke for boksen når i skifter - læs mere her SCART til HDMI

I forhold til, at der nu kun ses kanal-nummeret og ikke hvilken kanal det er, så er det en fejl, som vi ser nærmere på og retter i den næste opdatering, man kan dog se dem korrekt ved at bruge P+/P- på fjernbetjeningen. Det er desværre ikke muligt at gå tilbage til den gamle opdatering.

Vh
Nikolaj
Omdømme 3
Badge
Hej alle,

Lidt tilbagemeldinger:

Hvis I efter opdateringen oplever et forkert billedformat (f.eks. et smalt billede), så kan I tilpasse billedet ved at zoom/ændre format på den fjernbetjening der er tilknyttet selve fjernsynet (ikke tv-boksen)

Det smalle billede bør kun opstå, hvis I bruger en SCART-tilslutning, så vi anbefaler at I bruger det HDMI-kabel der fulgte med boksen - dette bør ikke kun løse problemet, men også give et bedre billede - husk, at slukke for boksen når i skifter - læs mere her SCART til HDMI

I forhold til, at der nu kun ses kanal-nummeret og ikke hvilken kanal det er, så er det en fejl, som vi ser nærmere på og retter i den næste opdatering. Det er desværre ikke muligt at gå tilbage til den gamle opdatering.

Vh
Nikolaj
Omdømme 3
Badge
Hej alle,

Lidt tilbagemeldinger:

I forhold til, at der nu kun ses kanal-nummeret og ikke hvilken kanal det er, så er det en fejl, som vi ser nærmere på og retter i den næste opdatering. Det er desværre ikke muligt at gå tilbage til den gamle opdatering.

Vh
Nikolaj

Hej Nikolaj.

Vil det komme til at virke med Scart?
Der er jo en grund til at det anvendes.
mvh
Omdømme 6
Badge +4
Hej Oob,

Det er - desværre - ikke noget som DSL TV-boksen fremadrettet vil understøtte.

Beklager den lidt kedelige meddelelse. Skyldes det, at dit TV ikke understøtter HDMI-kabel eller bruger du udstyr ved siden af som kun kan bruges med SCART?

Vh
Nikolaj
Er der fundet frem til en løsning for at komme tilbage til den gamle opsætning ?
Omdømme 7
Badge +7
Som Nikolaj skriver, så er det ikke muligt at rulle tilbage.
Jeg kan ikke optage efter den nye opdatering, nogen løsning på dette ?
Den kommer med en fejl hvor den siger, at der ikke er forbindelse til boksen ??
Boksen er automatisk sat til høj strømbesparelse, hvilket jeg er mega træt af, men hvordan får jeg skiftet til lav ??
Har genstartet, har nulstillet og opdateret igen og muligheden kommer ikke.
Undskyld jeg roder i det her med min kommentar - kan man ikke slette en kommentar?
Fandt ud af det
Omdømme 6
Badge +4
@Magickbc,

Det lyder mystisk! Har du forsøgt at genstarte tv-boksen efter opdateringen? Hvis ikke, så må du meget gerne se om det ikke løser problemet :)

@HappyHome1,
Super, at problemet blev løst! Hvad skulle der til før det virkede?

Vh
Nikolaj
Hej CDW

Den skulle meget gerne blive installeret automatisk 🙂

Har du ikke fået det nye design endnu?
hvornår kommer det
Omdømme 7
Badge +7
Hej jyib

Det er desværre ikke alle kunder der endnu har fået opdateringen, men vi arbejder på sagen og vil hurtigst muligt få opdateringen ud til din boks 🙂
Hej,
Er det virkelig sådan at man ikke længere kan se hvad de næste programmer er på den enkelte kanal ved enkelt at trykke på pilknappen som før? Det er da så dejligt nemt! Dog kan man, hvis man skifter kanal, men så viser den kun de næste 4 programmer! ØV! Savner allerede den tiderligere version.
Det er da ikke god opdatering, sorry, men mere end irritation!
Ved ikke om I har fået andre henvendelser mht. dette ovennævnte?
Badge
Hej jeg har en beolink 4 fjernbetjening jeg bruger men efter opdateringen er der ingen tv guide længere. Hvordan får jeg den frem?
Omdømme 5
Badge +6
Hej jeg har en beolink 4 fjernbetjening jeg bruger men efter opdateringen er der ingen tv guide længere. Hvordan får jeg den frem?

Det lyder lidt underligt - kan du få guiden frem, hvis du bruger fjernbetjeningen, der følger med boksen?
Og har du evt. prøvet at genstarte boksen?

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Hej det var ligesom ikke noget svar. Jeg vil vide hvilke knapper jeg skal trykke på beolink fjernbetjeningen for at få tv guiden frem
Omdømme 6
Badge +4
Hej bettepusling,

Din beolink fjernbetjening bør stadigvæk virke efter opdateringen. Stefan var blot interesseret i at høre, om det virkede på fjernbetjeningen der hørte med boksen, for at finde ud af hvor fejlen ligger :)

Som Stefan foreslog, så må du meget gerne genstarte boksen - der sidder en knap bagpå som lukker helt ned for den. Tryk på den og tænd igen efter 5-10 sekunder.

Hvis det stadigvæk ikke virker, så kan det være nødvendigt at genopsætte din fjernbetjening til boksen - det har vi en god vejledning til lige her Sådan opsætter du din fjernbetjening til din tv-boks

Meld gerne tilbage, om det løser problemet :)

Vh
Nikolaj
Badge
Alt det ved jeg og alt virker. Men før lå tv guiden under menu men efter opdateringen kan man ikke vælge den længere så ville jeg bare vide hvordan jeg fik den frem på beolink 4 fjernbetjeningen og det kan i åbenbart ikke svare på i skriver at jeg skal genstarte boxen hvad skulle det hjælpe det har da ikke noget med fjernbetjeningen at gøre. Jeg har haft den genstartet for at prøve om mine optagelser som boxen selv havde slettet kom frem igen og det gjorde de selvfølgelig ikke (det var nemlig også svaret på spørgsmålet om hvorfor er alle mine optagelser var slettet) åbenbart et standart svar
Syntes denne tekst er god, så den kommer lige på igen
Hej,
Er det virkelig sådan at man ikke længere kan se hvad de næste programmer er på den enkelte kanal ved enkelt at trykke på pilknappen som før? Det er da så dejligt nemt! Dog kan man, hvis man skifter kanal, men så viser den kun de næste 4 programmer! ØV! Savner allerede den tiderligere version.
Det er da ikke god opdatering, sorry, men mere end irritation!
Omdømme 2
Badge
Kommer der snart rettelser til denne jammerlige opdatering.
Hvem tester det, før I sender sådan noget ud? Dansk blinde forening. :D

Menu- og programnavigation, var da efter min mening, meget mere logisk førhend.
Omdømme 5
Badge +6
Kommer der snart rettelser til denne jammerlige opdatering.
Hvem tester det, før I sender sådan noget ud? Dansk blinde forening. :D

Menu- og programnavigation, var da efter min mening, meget mere logisk førhend.

Jeg er ked af at læse, du ikke synes om den.

Hvis du kommer med nogle specifikke eksempler på, hvad du synes, der ikke er så logisk, tager jeg det gerne med videre.

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Hej er det en gamle tråd for vi har tdc boks og den liner sig selv og ikke med menuen ude til venster
Omdømme 7
Badge +7
Som det ses, så er tråden her angående opdateringen af Cisco boksen startet for 5 måneder siden.
Badge
Okay det så jeg ikke lige :? Så kun det billede af menuen og vores er slet ikke sådan

Besvar