Manglende TV | YouSee Community

Manglende TV

Hej TDC.

Jeg har lige modtaget og installeret en ny TDC homebox her hjemme, men vores digitale modtager til tv'et kan ikke oprette en netværksforbindelse (Fejlkode 004). Jeg har genstartet både digital modtager og Homebox, men intet af det har virket.

Hvad kan jeg gøre?

3 Kommentarer

Ja vi mangler osse tv signal havde kontakt med en tekniker i formidags så viked tvet lige til kl 5. efter 5.kan man ikke kontakte nogen, lorte TDC.

Birger Schmidt

Omdømme 6
Badge +4
Kisser14, det er ikke helt rigtig det du skriver, du kan kontakte TDC helt til kl. 20:00 på hverdage, som man kan se på denne side: https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/#/area  dereefter vælg "TV" og så "problemer med billede og lyd".

Brian

Omdømme 3
Hej Brian,

Den link du henviser til er den klassiske møgside, hvor du klikker dig til døde for IKKE at finde et telefonnummer eller endsige tlf.åbningstidertider.

Jeg ringede i al fald i onsdags (den 28. maj) kl. 18.50 på 70703030 (det hovednummer jeg har fået oplyst). Da jeg så tastede mig ind for at tale med en person fik jeg et automatisk svar på, at der var lukket. Så...til kl. 20.00 for at få hjælp på en hverdag holder ikke.

Besvar