Køb af ekstra kanaler | YouSee Community

Køb af ekstra kanaler

Hver gang jeg prøver at købe ekstra kanaler kommer den her fejl op.

"Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden."

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Kasper!

Nu forstår jeg ikke lige helt hvad du mener, med at købe kanaler ??? er det fra din box til dit TV du mener

eller hvad, det ville være rart hvis man lige uddyber hvad og hvorledes for så kunne det jo være man havde

en mulighed at hjælpe dig her,

men hvad jeg tror er at du prøver at købe nogle kanaller fra din box til din TV, men kan ikke få det til at

lykkes, har du prøvet at slukke helt for boxen et lille øjeblik og så starte op igen, eller gå ind i menuen på

din fjernbetjening og find indstillinger , der må stå et sted hvor du kan igen indstallerer boxen med alle

indstillinger, så vil jeg mene at det efter dette vil virke igen ellers skal du nok have fat i din udbyder til dit

TV, prøv om det lykkes som jeg har beskrevet venligst HC21. Glad humørikon

Omdømme 1
Hej Kasper

Jeg synes det lyder, som om det er selvbetjeningssiden den er gal med. Hvis det har stået på længe, (over 3 dage) synes jeg du skal tjekke af med kundeservise, som vil kunne se om der er noget i vejen med dit TDC-logon eller måske dit abonnement.  

Besvar