Kan ikke planlægge optagelse fra ipad og iphone til tv box som man har kunnet. | YouSee Community
Sticky Svar

Kan ikke planlægge optagelse fra ipad og iphone til tv box som man har kunnet.


Hej. Er der nogen der har samme problem . Jeg kan ikke planlægge optagelse på tv box fra ipad og iphone. Har kontaktet YouSee . Dette er over en måned siden. Der er stadigvæk ikke sket noget i sagen. Hilsen .en snart utålmodig. Kunde. Henning Rasmussen
icon

Bedste svar af Kasper 21 februar 2019, 14:02

Hej boest2345

Det har hidtil været rigtigt som Radiomanden skriver.

Det viser sig dog, at optagefunktionen for DSL-kunder rent teknisk ikke kan blive stabil nok via YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk. Derfor har vi valgt at lukke for optagelser via app og web – fra og med i mandags.

Vi beklager den ulejlighed, det kan betyde for dig. Men vi håber, at du stadig vil optage løs via din tv-boks. Her er optagefunktionen nemlig helt stabil.
Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er flere der har det problem, det er man klar over, men der skal foretages en individuel fejlmelding.
Omdømme 7
Badge +7
Hej boest2345

Det har hidtil været rigtigt som Radiomanden skriver.

Det viser sig dog, at optagefunktionen for DSL-kunder rent teknisk ikke kan blive stabil nok via YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk. Derfor har vi valgt at lukke for optagelser via app og web – fra og med i mandags.

Vi beklager den ulejlighed, det kan betyde for dig. Men vi håber, at du stadig vil optage løs via din tv-boks. Her er optagefunktionen nemlig helt stabil.

Besvar