Just fået TDC TV og billede dårlige en You see | YouSee Community

Just fået TDC TV og billede dårlige en You see

Er der andre der har gjort samme erfaring. jeg har stadig you see så kan skifte mellem tdc og you see.

3 Kommentarer

Enig..

Jeg har haft TDC TV gennem et par år nu, og har været godt tilfreds med billedet kvaliteten indtil jeg fik 55" fladskærm til afløsning af mit B&O 32" med billedrørs teknik.

Sidst da vi skulle se VM finalen i fodbold, blev jeg sku' godt gal i skralden, da jeg havde svært ved/ for ikke at sige at det var umuligt at læse spillernes numre på trøjerne, samt hvor mange minutter vi var inde i kampen...

Jeg måtte emigrede til min nabo som har STOFA, og der var der ingen problemer med kvaliteten på samme skærmstørrelse....

Så lige for at vende til bage til indlæg...  Ja det er ingen vej uden om opgradering til HD kanalerne.... Nu ser de kanaler i hvertfald fornuftige ud her.

Jeg syntes dog ikke det er rimeligt at man skal betale ekstra for det !!!

Men godt at prisen er faldet til 19 kr/md.

Mvh:

Lasse

Vi fik den 20.06 lagt TDC-TV ind i vores nye lejlighed. Her forbandt teknikeren de enkelte tv med et scart-kabel til digitalmodtagerne, idet han påstod at det gav den bedste kvalitet.

Gjorde ham flere gange opmærksom på, at kvaliteten af billederne langtfra var acceptabelt, men han sagde det ikke kunne blive bedre, og kørte så igen.

Dagen efter skiftede jeg over til HDMI-kabler, og vupti, så var kvaliteten ok. Synes blot det er utroligt, at en tekniker går rundt med en fejlagtig opfattelse
Det er fordi du skal tilkøbe hd kanaler for kr. 19 pr. måned

Besvar