HDTV kan IKKE anbefales hvis du kun har....... | YouSee Community

HDTV kan IKKE anbefales hvis du kun har.......

Vær opmærksom hvis du ønsker at bestiller HDTV.

Idet jeg ligger langt fra nærmeste central har jeg en begrænset forbindelse på 12 Mbit ned, og 0,7 Mbit op.

Jeg har 2 tv kørende, hvoraf det ene er "Multiroom" Samt internet til PC, hvor der jævnligt spilles BF4!

Dette setup har fungeret tilfredsstillende indtil nu...

Efter at have spenderet næsten 20.000 kr i en julegave i form af et nyt fladskærms tv, kontakter jeg TDC for en Opgradering" til HDTV.

Men det skulle vise sig at være en rigtig dårlig ide !!

Jeg ved nu, at en' kanal trækker ca. 4 Mbit. Samt at en' HD kanal trækker ca. 8 Mbit.

Denne information havde TDC medarbejderen måske ikke, for der var ingen alarm klokker der ringede da jeg bestilte denne "opgradering".

Ærgerligt ærgeligt .... Nu har det skidt ikke fungeret tilfredsstillende en hel uge....

Udfald ved brug af begge tv, samt ustabilt internet.

Så vær derfor opmærksom på hvor hurtig din forbindelse er, før du opgradere !

P.S.

TDC er selvfølgelig kontaktet igen, for at kigge på sagen.

Men udfaldet bliver helt sikkert at jeg må opsige mit HDTV, til fordel for stabil linje, samt en ringere billede kvalitet. Hmmmm.

Jeg håber TDC har fokus på denne problemstilling, og de i nærmeste fremtid kommer med en sikker løsning.

Det kan næppe kun være mig der har dette problem. 

Mvh. En ellers glad og tilfreds TDC TRIO kunde.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +1
hej lazyboy.

har fundet dette link,hvis det kan forklare problemet!

Bemærk, at har du i dag Plusabonnement og mulighed for at se ét program, mens du ser ét andet, og din linje ikke kan trække den ekstra kapacitet som HD kræver, vil du ikke længere have denne mulighed. I stedet får du mulighed for at optage det samme program som det, du ser.

mvh.2515

Besvar