Formatet i Guiden | YouSee Community
Svar

Formatet i Guiden

Er der andre end mig som har problemer med at læst program info i Guiden? Efter at YouSee har lagt det nye layout på guiden er programinfo blevet lidt af en gættekonkurrance hjemme hos os fordi det er altså vanskeligt at læse hvis tekst på en delvis hvid baggrund.

Kunne man evt overveje om ikke layout kunne ændres til et lettere læseligt....... Altså Ikke hvid på hvid!!!?
icon

Bedste svar af Radiomanden 14 januar 2019, 13:03

Det må være DSL boksene der skrives om.? Der er skrevet en del om det på FB, og det er lovet rettet ved en kommende opdatering.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det må være DSL boksene der skrives om.? Der er skrevet en del om det på FB, og det er lovet rettet ved en kommende opdatering.
Tak for informationen Radiomand... Så må vi sikkert bare væbne os med tålmodighed.... Bare for at kunne sige noget til fruen...... Var der et årstal på begivenheden?
Omdømme 7
Badge +7
Der er så vidt vides ikke nogen tidshorisont for hvornår det sker.
Er det en ny opdatering? Det er vel et års tid siden at jeg så første kunde klage over det. Jeg har set mange efterfølgende. Så hvis den er ny, må det ikke være prioriteret ret højt.
Omdømme 7
Badge +7
Har ikke indtryk af at de bokse opdateres så ofte.
Netop mig baggrund for at skrive dette spørgsmål i dette forum .... Forvente vel lidt at TDC/YouSee kigger på det som diskuteres i deres egen Blog,,,,Kun et håb og ja det har været temmeligt ringe i mere end et år.
Omdømme 7
Badge +7
Der læses med her, men forummet er et bruger til bruger, som den primære funktion.

Besvar