flere tv bokse med unifi uden wps | YouSee Community
Spørgsmål

flere tv bokse med unifi uden wps

hej,

hvordan slutter jeg flere trådløse tv-boksen til når mine unifi ikke har en wps knap?

Yousee tekniker har sat min router op ude i min garage og signalet er ikke stærkt nok til at wps kan nå?

11 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +2

Jeg tro du vælger/indtaster i din TV boks navnet på dit Unifi wifi og nøgle.

Omdømme 7
Badge +7

Du skal gå ind i indstillinger og sætte den til trådløs forbindelse. Nå du kan se dit eget, skal du vælge det og indtaste adgangskoden. Husk kun 5GHz.

På de ekstra tv bokse kan jeg ikke indtast noget - det er kun forbindelse via wps.

Omdømme 7
Badge +7

På de ekstra tv bokse kan jeg ikke indtast noget - det er kun forbindelse via wps.

Hvad er det for bokse du har? Som du kan se har jeg fire bokse fra YouSee helt uden problemer.

Jeg har en isb2231 der kablet med wlan og så 2 stk. vip2502ew - og det er de sidste to jeg ikke kan få på wifi fordi det kræver wps. Og mine unifi har ikke wps mulighed. Så derfor kan jeg ikke få dem på og min router sidder i garagen så signet kan ikke nå

Omdømme 7
Badge +7

Normalt vil router og Acess point have samme navn og samme nøgle. Kan du ikke tage boksene med ud til router med WPS og lave forbindelsen?

Jo der ude kan jeg nok connecte men når jeg er i stuen kan de ikke finde signal og spørger derfor efter wps igen og sådan kan jeg så blive ved…..

Omdømme 7
Badge +7

Har du fulgt installations vejledningen.? https://docplayer.dk/21831982-Tv-boks-til-dig-med-tv-i-flere-rum-installationsvejledning-model-vip2502ew-med-vap2404e.html

Ja det har jeg og det springende punkt er her at der er for langt fra den homebox som yousee har installeret til mine trådløse bokse - tekniker sagde det ikke var et problem for jeg kunne blot bruger mit unifi netværk som er bygget ind i huset - men det kan jeg så ikke fordi det ikke har wps. Så kan man ikke forbinde de trådløse bokse uden brug af wps ?

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke DSL, så er ikke meget inde i det system.

Omdømme 7
Badge +7

Jo der ude kan jeg nok connecte men når jeg er i stuen kan de ikke finde signal og spørger derfor efter wps igen og sådan kan jeg så blive ved…..

Er det ikke fordi net eller kode er forskelligt fra det i router? 

Besvar