C more golf? | YouSee Community
Svar

C more golf?

Omdømme 1
Bliver det muligt at tilkøbe C more golf til TDC hometrio, når kanalen starter 4/1-2016?

icon

Bedste svar af Ajla 22 december 2015, 14:03

Hej Thomas0404

Ja, det bliver muligt Glad humørikon

Kanalen kommer til at være en del af C More pakken, og det bliver også muligt at tilkøbe den som ekstra kanal.

Se original

11 Kommentarer

Hvad så når man er  fiberkunde?

Så kan man ikke få lov- hvorfor det?

Omdømme 3
Hej Zz24hours

Det er jeg ked af at høre. Du kan finde kanalen i oversigten via nedenstående link Glad humørikon

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_ex

det havde været rart med en udmelding fra TDC om den var klar da  Glad humørikon .. er gået glip af meget god golf i mellemtiden!

Glad humørikon

Ja jeg har også haft den i et par uger. Så mangler vi bare den kommer i HD, tak!

jeg har lige været på selvbetjening og i kontakt med kundeservice telefonisk og fået tilvalgt C more Golf

Er der noget nyt med C More Golf?

sker der snart noget! Glad humørikon

Omdømme 5
Badge +6
Vi har endnu ikke fået den, men den er på vej. Glad humørikon

Hej, jeg sidder også og leder efter Cmore golf spm tilvalg til mit Home trio og kan heller ikke finde den nogen steder.
Hej,

Har lige været en tur i selvbetjening og kunne ikke finde kanalen som ekstrakanal.

Hvornår bliver det så muligt? Kanalen er gået i luften, og PGA Touren er i fuld gang.

Omdømme 3
Hej Thomas0404

Ja, det bliver muligt Glad humørikon

Kanalen kommer til at være en del af C More pakken, og det bliver også muligt at tilkøbe den som ekstra kanal.

Besvar