Anden ISP, men stadig Yousee TV? | YouSee Community
Spørgsmål

Anden ISP, men stadig Yousee TV?

Jeg har længe gået og sukket efter en anden internetforbindelse end de gamle kobbertråde her i huset.
Nu er muligheden dog endelig dukket op, og det bliver en anden udbyder end Yousee.

Spørgsmålet er så om vi stadig kan fortsætte med Yousee TV gennem en anden ISP?

Er der nogen steder på Yousee's hjemmeside, hvor man egenhændigt kan finde denne information?

5 Kommentarer

Jeg får internet via DSL, og har altså ikke noget med Coax at gøre.

Nå, jeg havde lige fat i Yousee i dag. Og fik oplyst, at Yousee for nylig har indgået en aftale med Eniig omkring brug af Eniigs net for at tilbyde Yousee's produkter.

Så jeg får bestilt Fiber via Eniig, overfører mine DSL-produkter hos Yousee til Fiber-produkter...også fra Yousee :)

Tak for hjælpen.
Når der haves Kabel TV, så er det ikke en nødvendighed at have Bredbånd fra You See, der kan frit vælges anden udbyder der kan levere på adressen.
Det er anderledes med DSL, der kan man ikke have en udbyder til det ene og en til det andet, det skal være den samme.

Endnu et ikke-indlæg. Hvad mener du at bidrage med, som ikke allerede er skrevet i denne tråd ?
Omdømme 7
Badge +7
Når der haves Kabel TV, så er det ikke en nødvendighed at have Bredbånd fra You See, der kan frit vælges anden udbyder der kan levere på adressen.
Det er anderledes med DSL, der kan man ikke have en udbyder til det ene og en til det andet, det skal være den samme.
Jeg har længe gået og sukket efter en anden internetforbindelse end de gamle kobbertråde her i huset.
Nu er muligheden dog endelig dukket op, og det bliver en anden udbyder end Yousee.

Spørgsmålet er så om vi stadig kan fortsætte med Yousee TV gennem en anden ISP?

Er der nogen steder på Yousee's hjemmeside, hvor man egenhændigt kan finde denne information?

Og du får TV-signal via DSL og ikke coax ?

Jeg har på 20'ne år Yousee TV-signal vi coax, og ingen Internet fra Yousee men fra anden udbyder. Virker fint med Humax-boks, kan både starte forfra, arkiv, o.s.v.
Omdømme 7
Badge +7
Da du får TV på DSL fra You See, så kan der IKKE ved skift til anden internet leverandør fås en TV levering fra You See, da det kræver deres forbindelse.

Besvar