Svar

YS5000 FiberTV - Undertekster forsvinder midt i film

Hej alle 

Oplever lidt periodiske fejl med YS5000 fiber tv boks.

Tv-guiden mangler nogle gange opstart og så skal man genstarte boksen med afbrydelse af strømmen før det virker igen? 

En anden ting er, at når man ser film på tv boksen, så pludselig forsvinder underteksterne 30 sek hvorefter de så kommer tilbage.

Dette sker hver gang man ser en film fra boksen :( 

Nogle gode ideer ? 

icon

Bedste svar af Kasper 29 September 2022, 11:56

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Myggen78 

Velkommen på YouSee Forum!😊

Jeg beklager det manglende svar her i tråden. 

Den store tv-guide kan give sort skærm, som kræver genstart. Dette er vi OBS på og det arbejder vi på en rettelse til. 

Det med underteksterne kan forsvinde sporadisk ved streaming er også en kendt fejl og der arbejdes ligeledes også på en løsning til dette. 

Vi opdaterer løbende tv-boksen, som allerede har fået flere forbedringer inden for den seneste tid. 

Jeg beklager generne mange gange. 

Omdømme 3
Badge +2

Vi har også ovenævnte problemer med 2 ys 5000 bokse.

Desuden holder boksene op med at reagere på fjernbetjeningen og lampen lyser Magenta.

Spole funktionen har også mange mangler.  Vi savner vores cisco bokse.

Strømforbrug. Vi kan kun vælge høj (6w)

mvh

oob

Omdømme 2
Badge +1

Det lyder som de samme ting, som jeg oplever med yousee play appen på mit LG TV, så det er generiske fejl, som burde være rettet inden man påtvinger det til alle kunder.

Omdømme 7
Badge +10

App’s udkommer ikke så sjældent i Beta, ikke alene hos YS.

Omdømme 7
Badge +9

Desuden holder boksene op med at reagere på fjernbetjeningen og lampen lyser Magenta.

mvh

oob

Hej oob 

Det lyder ikke godt, at fjernbetjeningen svigter. Sker det på begge tv-bokse eller kan du hente fjernbetjeningen til den anden boks og så virker den til den boks der ikke reagerer? 

Hvad tænker du i forhold til spolefunktionen? 

Omdømme 7
Badge +9

Det lyder som de samme ting, som jeg oplever med yousee play appen på mit LG TV, så det er generiske fejl, som burde være rettet inden man påtvinger det til alle kunder.

Hej @mrots 

Det er ikke samme problemstilling, når der tale om 2 forskellige platforme (tv-boks og smart tv app)  Lad os holde tingene adskilt og til så få tråde som muligt omkring dit problem😊

Jeg har netop opdateret din oprindelige tråd her:

God dag.

Omdømme 3
Badge +2

mvh

oob

Har prøvet begge fjernbetjeninger. De virker ikke når boksen kører fast. Der er 38 km afstand mellem dem.

Det er boksen som kører fast. (lyser ikke blå eller rød) og strømmen må afbrydes for at få det til at virke.

Omdømme 7
Badge +10

De gamle bokse kommer aldrig tilbage, de er forældede.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @oob 

Hvis du har tjekket med andre batterier og det ikke løser det at tage strømmen fra/til på tv-boksen, så skal vi have det fejlmeldt til en kollega fra teknisk support som kan ringe til dig.