Svar

YS-4000 boksen hakker efter optagelse

• Anonymous
  • 0 kommentarer

Andre brugere der også oplever dette? Når det optagede vil ses på boksen. ikke hver gang, at det hakker i udsendelse efter optagelse. Hvad skyldes dette? Kan det evt. skyldes vejret? Som det også plejer at gøre med en parabolantenne? 

icon

Bedste svar af Kasper 24 May 2022, 10:20

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Optagelserne ligger jo på en Server, det har vejret ingen indflydelse på.

Var også min tankegang, så skal kun ses som et? Ikke andet. Hvem kan så forklare hvorfor, at diverse optagelser hakker efter nogle optagede programmer på diverse kanaler?

Omdømme 7
Badge +9

Var også min tankegang, så skal kun ses som et? Ikke andet. Hvem kan så forklare hvorfor, at diverse optagelser hakker efter nogle optagede programmer på diverse kanaler?

Hej @BirdPhoenix 

Er det noget du oplever i forbindelse med spoling, pause/genoptagelse eller udelukkende afspilning? 

Hej Kasper

For det meste, når der spoles og ser det optagede.

Omdømme 7
Badge +1

Det er en generel fejl, se driftsstatus

Du kan i øjeblikket opleve fejl ved afspilning af optagelser og arkivudsendelser på din tv-boks.

Vi arbejder på at rette fejlen så hurtigt som muligt. Udsendelserne kan alternativt ses via vores YouSee Tv og Film app eller på vores hjemmeside tv.yousee.dk.

Vi opdaterer dig her, når vi har nyt.”

Venlig hilsen

YouSee

Omdømme 7
Badge +9

Hej Kasper

Det kan desværre godt ske på optagelser i øjeblikket, hvis der spoles/pauses/gentoptages. 

Det er så også rigtigt, at der kan opleves problemer med at afspille optagelser og arkivudsendelser i øjeblikket. Det er en lidt anden ting/fejl, der er tale om her. 

Hej Kasper

Det kan desværre godt ske på optagelser i øjeblikket, hvis der spoles/pauses/gentoptages. 

Det er så også rigtigt, at der kan opleves problemer med at afspille optagelser og arkivudsendelser i øjeblikket. Det er en lidt anden ting/fejl, der er tale om her. 

Hej Kasper

Takker mange gange for denne information, så derfor. Bedste svar.

Omdømme 7
Badge +10

Der er en del skriverier på FB angående det.

Det har jeg ikke observeret, da jeg som sagt ikke har en FB profil.

Omdømme 7
Badge +10

Der er meget man kan holde sig orienteret om der. Der er ikke krav om at der skal logges ind for at læse.

Okay. Det er hermed  noteret.

Jeg oplever, at gemte udsendelser, som jeg forsøger at afspille via TV-boksen, de hakker. Men hvis jeg logger ind på min PC og streamer dem til TCV-et via Chromecast, så kører det bare glat.