Svar

Youtube virker ikke på Yousee tv-boks


Badge

Youtube virker ikke på min YS4000 yousee tv-boks. Alt andet på yousee tv-boks virker tilsyneladende. Jeg kan køre Youtube app på en Apple TV men altså ikke på Yousee tv-boks.

Jeg har tjekket driftsinformation og der er ikke noget nævnt der. 

Jeg kan se, at andre havde samme problem for flere måneder siden. Jeg oplever problemet nu. 

Har nogen en løsning?

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 22 November 2022, 22:43

Se original

31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er en fejl der har stået på over 1 år, men jeg kan godt se Youtube på min 4000 boks og har kunnet hele tiden...

Badge

OK tak for info. 

Mystisk at problemet ikke er nævnt i Yousee driftinformation, når det nu er et kendt problem.

Jeg har en work-around (via youtube app på Apple TV), så jeg kan jo godt leve med det. 

Omdømme 7
Badge +9

Selv her hos mig står dette i Driftinfo:

Fejl på YouTube via TV Boks

Forventes afsluttet: 01-03-2023 13:00

Fejlmeldt

07-10-2021 11:00

Der kan i øjeblikket periodisk opleves problemer med at starte YouTube app´en via din TV boks. Du kan normalt få det til at virke, ved at forsøge flere gange. Vi arbejder på at løse fejlen og beklager de gener, det måtte medføre.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg troede der var samme drift error over det hele, som de skriver til alle… prøv igen

Omdømme 7
Badge +9

Har prøvet flere adresser som jeg kender og som har YS TV, der står underligt nok intet om fejl på You Tube.

Omdømme 7
Badge +9

Måske de har glemt at rette det / slette det hos mig, og som sagt har det virket hele tiden på Boksen...

Badge

Ja. Underligt. Men nu ved jeg, at jeg skal være tålmodig, i hvert fald til 01-03-2023. Det kan jeg godt.  

 

FYI

Hos mig er der kun følgende aktuelle fejl:

“Fejl ved afspilning af enkelte film og serier

Forventes afsluttet: 28-11-2022 13:00Påvirker: TV og webtv, film & musik”

Omdømme 7
Badge +9

Det samme står på de adresser jeg har set på.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @strandhjejle 

Som der bliver nævnt, er det rigtigt nok en generel fejl - og den bør faktisk også kunne ses på vores Driftsinformation. 

Jeg har prøvet at tjekke et par adresser, og her kommer den frem - så jeg har umiddelbart ikke en god forklaring, andet end at det må være noget med systemet når driftinfoen for alle kunder som har TV-boksen. Jeg prøver at melde det videre, men hvis det er en systemmæssig begrænsning, er der desværre nok ikke så meget vi kan gøre. 

Badge

Okay for info. 

 

Nu er vi forbi den 01-03.2023. Er der er ny dato for forventet løsning på problemet?

Omdømme 7
Badge +9

Det seneste der er hørt angående det, er at der forsøges på af få det i orden, men der er en inkompatebilitet på Humax’en som ikke gør det nemt.

Der må bruges en alternativ løsning, som at se YT via App’en på TVet. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @paxit 

Som Radiomanden skriver, så er det noget vi fortsat arbejder på. Det kræver en ny software til boksen, og den er på vej - vi vil naturligvis gerne sikre os, at den kører som den skal, inden den sendes ud til boksene. 

Ha’ en god dag. 

Omdømme 7
Badge +9

… forkert post

 

Omdømme 5
Badge +8

@Radiomanden; jeg er lidt i tvivl om hvad du mener? 

Omdømme 7
Badge +9

Hvordan kan det så være det hele tiden har virket på min 4000 boks?

Omdømme 7
Badge +9

@Louise 

Jeg postede noget som ikke hørte til i denne tråd, derfor blev det slettet, man kan jo ikke bare slette og gemme, der skal jo stå noget. Derfor valgte jeg at skrive forkert post, kunne da også bare have gjort således   ...

Omdømme 5
Badge +8

Ah på den måde - helt i orden :) 

@Jorn-Hansen Det har hverken jeg eller udviklerne noget godt svar på - det giver ingen mening at det virker, for at være ærlig. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har lige hørt musik siden jeg skrev her før uden problemer,

eneste dumme er at siden jeg fik lavet det add fri, vises ikke ret mange af videoerne der før blev vist, nu er bare et still billede de fleste gange…

Badge

Yt virkede fint på min boks indtil for 2 dage siden.

Virkeligt irriterende at det nu ikke virker, og at man så finder ud af at YS har arbejdet så længe på det uden at have det løst.

Ser i øvrigt heller ingen fejlmelding hos mig.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg troede det også var stoppet med at virke, men kun 5 sekunders sort skærm og Youtube startede musikken op.

men måske fordi mit net har kørt lidt langsomt de sidste par dage…

Omdømme 7
Badge +9

Yt virkede fint på min boks indtil for 2 dage siden.

Virkeligt irriterende at det nu ikke virker, og at man så finder ud af at YS har arbejdet så længe på det uden at have det løst.

Ser i øvrigt heller ingen fejlmelding hos mig.

YT er ikke kompatibel med Humax boksenes operative system, You See ved ikke endnu om eller hvornår det vil virke.

Tjenesten må ses på TVet, eller anden enhed.

Omdømme 7
Badge +9

Mit gæt er at mindst 25% med 4000 bokse kan se det, ellers ville vi høre mange flere klager…

og når jeg kan se det må det jo være kompatibel for nogle og Yousee er da velkommen til  at komme her og ved selvsyn se det. 😊

Omdømme 7
Badge +9

Det var hvad @Kasper skrev på et tidspunkt.

Mit gæt er at mindst 25% med 4000 bokse kan se det, ellers ville vi høre mange flere klager…

og når jeg kan se det må det jo være kompatibel for nogle og Yousee er da velkommen til  at komme her og ved selvsyn se det. 😊

YouTube virkede på min boks YS-4000 indtil engang i januar 2022. For at løse et andet problem i forbindelse med YouSees kanalændringer blev “Gendan indstillinger” kørt. Dette slettede login til Netflix og til YouTube. Der var ingen problem med at logge ind på Netflix igen, men nu virkede Youtube ikke længere. Desværre er der ingen mulighed for at fortryde gendannelsen.

Besvar