Spørgsmål

Yousee TV boks tænder ikke


Omdømme 1
Badge +1

Hej 

Mine forældre har for ikke så længe siden fået bredbånd via fiber hos Yousee. Jeg kan ikke huske om de i den forbindelse har fået nye TV bokse.

Mine forældre oplever ofte, at TV boksene ikke tænder og, at de derfor må genstarte boksen.

Jeg kan se, at indlægget på nedenstående side handler om det samme. Der er i indlægget på nedenstående side er beskrevet flere forskellige løsningsforslag.

Jeg kan ikke huske, om det er den model mine forældre har.

Er der kommet en opdatering til boksen der løser problemet én gang for alle, eller er der fortsat flere, som bøvler med problemet?

 

 

På forhånd tak.


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det må være denne der der haves, da Cisco boksene er udgået. Boksen giver besked når der er en opdatering, så kan man enten udsætte den eller installere med det samme.

Når den ikke tænder er det så via Remoten eller er det via enhedernes CEC funktion.? Kan den tænde på Stand by knappen. Er batterierne ved at være døde.?

Omdømme 1
Badge +1

Tak for dine kommentarer og spørgsmål. 

Det kan måske godt være den model du har indsat et billede af. 

Problemet er på flere af mine forældres bokse.Som jeg forstår det, er det selve boksen der ikke tænder. Måske er det batterierne. Kan det også være noget med at TV'et ikke understøtter CEC ordentligt? Vil det i så fald betyde, at de også skal bruge TV'ets fjernbetjening. De kan måske også se, om TV'et har en CEC HDMI port? 

Omdømme 7
Badge +9

De skal nok bruge boksens fjernbetjening, der er ikke et CEC indgang det skal bare indstilles på TV’et og boksen...

Omdømme 7
Badge +9

Men for at vi andre lettere kan svare, husk altid at oplyse om hvilken boks og TV man har...

Omdømme 7
Badge +9

På en nyoprettet Fiberforbindelse, så kan det kun være en Humax 5000.

Omdømme 7
Badge +9

Og de 5000 har nogle fejl, det er ikke altid min boks vil starte når jeg tænder TV’et med CEC...

Badge

hej er blevet  kontaktet af Kristian angående mine klager på trustpilot: min mail -min boks virker periodisk ikke, jeg har kontaktet Yousee mindst 20 gange angående refusion for al den tid det ikke har virket+ al tid brugt på at ringe ,og vente på svar fra tekniker. venlig hilsen John Overby.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @mploug 

Vi skal naturligvis have kigget nærmere på problemet. Jeg har sendt dig en privatbesked 😊

Besvar