Svar

Yousee TV App'en virker ikke længere med GOOGLE TV..


Badge

Jeg har Google Tv med fjernbetjening. I to dage, har Yousee TV App'en ikke virket mere. Alt andet virker, kun Yousee TV app'en virker ikke. Virkelig frustrerende..

Hvad kan det skyldes?

icon

Bedste svar af MAAR1281 5 March 2023, 17:01

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er allerede en tråd om emnet.

 

Badge +1

Min Google TV 4K 21 virker med appen. Har du prøvet at afistallere og geninstaller den?

Badge

Hej Radiomanden og MAAR1281,

Er tråden ikke om Cromecast? Ikke Google Tv?

Havde læst det ikke hjalp at geninstallere, men vil prøve alligevel. 

Vh Thomas 

 

 

 

Badge +1

Hej Thomsen68

Der står ellers med Google TV på overskriften, så jeg går ud fra at det er Google TV med fjernbetjeningen, men om det også gælder Chromecast uden betjening. Det aner jeg ikke.🙂 Hvis problemet ikke løser efter geninstallering, så tror jeg ikke man kan komme videre før man venter igen i løbet af dagen. Evt. Kontakt til Yousee imorgen.🙂

Omdømme 7
Badge +9

Krav til Chromecast

For at bruge Chromecast til at se YouSee Play, så skal du have en af følgende modeller:

  • Chromecast 3. generation

  • Chromecast Ultra

  • Chromecast med Google TV (4K)

  • Chromecast med Google TV (HD)

Badge

Hej alle.

Har geninstalleret Yousee App'en, og nu virker det igen.

Tak for indspark og kommentarer. 

Vh Thomas 

Badge +1

Hej Thomsen68

Godt at høre at den igen virker.👍🏻🙂

God fornøjelse.

Badge

Tak 🙂

Badge

Glæden var kort. Nu virker der igen ikke. Kan godt bruge Yousee appen på min Android telefon, og caste til tv'et, men det er meget mindre bekvemt, end at bruge Google TV'er med Google fjernbetjeningen. Øv..

Badge

Jeg har Chromecast 3 med 4K med fjernbetjening tilsluttet et Samsung Smart TV.

Yousee tv appen virker, MEN med mange signaludfald, når jeg bruger fjernbetjeningen. Streamer jeg fra min mobil, er der ingen udfald.

Når jeg bruger fjernbetjeningen til Chromecasten på andre apps, f.eks. DRTV, kommer der ingen signaludfald. Det er meget irriterende med med de hyppige udfald. Det må være Yousee appen, der fejler.

René 

Besvar