Spørgsmål

yousee play virker ikke på telefonen, skriver at jeg befinder mig udenfor EU

Badge

når jeg vil se tv på min telefon via yousee play på min hjemadresse i Nyk. F., får jeg meddelelsen " du kan desværre ikke se indhold når du er uden  for danmark og EU" Telefonen er geninstalleret til fabriksindstilling. kender i fejlen? 

35 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4

Hvis man har en iPhone kan dette være årsagen. (Det samme gælder hvis du har en Mac)

Apple har lavet div. sikkerheds indstillinger for at forbedre ens sikkerhed på nettet. Dette gøres via at skjule ens Ip eller vise den for en anden placering end man rent faktisk er på samt forbyde visse data at blive vidergivet. 

Dette kan ændres eller slås helt fra, der 2 måder at gøre dette på:

Indstilinger, klik på din profil, iCloud, under iCloud+ klik på privat datatrafik vælge hvilken indstilling du ønsker. 

Eller gå ind i indstillinger, Safari, skjul ip-adr og vælg en indstilling. 

Surf privat på internettet i Safari på iPhone

Hvis man har en iPhone kan dette være årsagen. (Det samme gælder hvis du har en Mac)

Apple har lavet div. sikkerheds indstillinger for at forbedre ens sikkerhed på nettet. Dette gøres via at skjule ens Ip eller vise den for en anden placering end man rent faktisk er på samt forbyde visse data at blive vidergivet. 

Dette kan ændres eller slås helt fra, der 2 måder at gøre dette på:

Indstilinger, klik på din profil, iCloud, under iCloud+ klik på privat datatrafik vælge hvilken indstilling du ønsker. 

Eller gå ind i indstillinger, Safari, skjul ip-adr og vælg en indstilling. 

Surf privat på internettet i Safari på iPhone

Haha, nej, jeg har en Android. Men tak.

Hej @Bacn 

Jeg tænker vi må oprette en fejlmelding på det, så jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få sagen ind i systemet. 

App'en på telefonen virker igen. Jeg ved ikke hvornår det er sket da jeg har været optaget til anden side i nogle dage.

Jeg er først hjemme igen sidst på dagen søndag, men jeg mistænker at det virker på Chromecast også.

En nabo fortalte mig at der havde været en masse arbejde på den lokale sender/antenne og at deres lokation på mobilen havde sprunget rundt i hele verden et par timer. De havde både været i USA, Dubai og Thailand i løbet af et par timer.

Mon ikke der har været noget galt med signalet som har flyttet lokation og derfor givet en fejllokation til app'en.

Hvis der stadig er problemer når jeg engang lander derhjemme, så opretter jeg en sag - og ellers gemmer jeg linket til hvis det skulle ske igen.

Badge

Hej @Johnnyk 

Jeg vil gerne sende dig en privatbesked, så vi kan få dig fejlmeldt i systemet angående, at du får besked på via dine mobiler, at du er uden for EU - var det ikke også det du oplevede?😊

Angående undertekster, så er det rigtigt, at tekst-tv undertekster ikke kommer med på optagelser på vores tv-bokse. 

Der er undertekster til rigtig meget, men desværre ikke alt. Hvis muligheden er der, så fremgår den nede i højre hjørne som illusteret på det billede, der tidligere er lagt ind her i tråden.  

Jeg har samme problem på min telefon 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Susa6203 

Altså, du får også besked om, at du er uden for EU? 

Er det i så fald både på wifi og mobildataforbindelse? 

Badge

Ja jeg får samme besked og det er både med wifi og 4G

Hvis lokalitetstjeneste er slået fra kan det måske være årsagen.

Omdømme 7
Badge +9

Tvivlsomt har den ikke aktiveret, ingen problemer med hvor man befinder sig.

Tvivlsomt har den ikke aktiveret, ingen problemer med hvor man befinder sig.

Fordi det ikke har betydning for en enkelt bruger betyder det ikke at det ikke kan have betydning for en anden bruger. Mobiltelefoner er forskellige.

Omdømme 6
Badge +8

Ja jeg får samme besked og det er både med wifi og 4G

Er der andre enheder i husstanden du kan teste med? 

Besvar