Svar

YouSee Play TV virker ikke på Galaxy


Badge

Jeg købte en Samsung Galaxy tablet for at streame Yousee TV i køkkenet. Lyden har altid været dårlig. Når jeg skruer helt op, er det lige høj nok. Samme lyd niveua er meget højt på andre streaming tjenester (fx Netflix og HBO).

Nu er streamingen også blevet pixileret. Live streming og fra tv-arkivet er helt pixileret. Film og Serier fungerer. Men TV er slet ikke til at se.

Derud over går appen ned når jeg lukker for en stream eller skifter kanal. Når jeg trykker på pilen i højre øverste hjørne, fryser det hele og sjeg får beskeden “Yousee play svarer ikke” så jeg skal “luk app”.

Jeg har forsøgt at afinstallere og installere app igen og igen - det gør ingen forskel. Da jeg ikke har disse problemer på iPad eller i streaming tjenester - fx DR live - så må det være et problem mellem Samsung Galaxy og Yousee play.  

icon

Bedste svar af Kasper 23 May 2023, 14:34

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken Android version er der på enheden.? Der understøttes de 2 seneste versioner, hvilket er V.12 og 13.

Det garanteres ikke at det vil virke på ældre versioner.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/tekniske-krav-til-dit-udstyr-nar-du-bruger-yousee-play-appen

Badge

Det er nyeste Android 13

 

Omdømme 7
Badge +9

Så er det ikke der problemet ligger, hvad årsagen så er vides ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MSDM 

Vi har set flere henvendelser på pixelleret billede kvalitet på Samsung Galaxy Tab, men vi har ikke kunne genskabe det indtil videre og det gør det svært at rette en eventuel fejl hos os. 

Kan du sige noget om hvorvidt det sker på de samme kanaler/samme typer udsendelser og er der nogen sammenhæng omkring, hvilke tidspunkter på dagen du forsøger at streame? 

Chromecaster du eller sker det direkte ved afspilning på enheden?

Oplys også gerne modelnummer og modelnavn på enheden😊

Omdømme 7
Badge +9

Som der er skrevet, så bruges den som køkken TV.

Omdømme 7
Badge +9

Tak - det missede jeg.

Badge

Hej Kasper

Det er al afspilning under “Tv”. Alle kanaler på alle tider af døgnet. Også udsendelser i arkiv - altså ikke live.

På Galaxy Tab A8 / Modelnavn SM-X200 / Serienummer R9YT90KSJ7Y. 

Direkte afspilning på enheden. 

Tak for at kigge på det!

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MSDM 

Tak for det og hvilken version af appen kører du med, hvis du kigger under indstillinger i appen? Gerne inklusive (build version). 

Badge

Nu bliver det teknisk :-)

yousee Version 10.3.0 (build 17998)

Downloadet senest i dag

Omdømme 7
Badge +9

Mange tak :) 

Jeg tager det med videre - vi kigger ind problemstillingen, men for nuværende har vi desværre ikke en løsning. 

Jeg beklager generne mange gange.

Badge

Tak. Håber at høre fra jer

Omdømme 7
Badge +9

Der kan godt gå en tid med det.

Badge

Jeg har samme problem med min Samsung s6 lite. Pixelerer heldt vildt når der er meget bevægelse i live udsendelser( sport generelt) Har fået testet tabletten hos Power som siger at den intet fejler.. Kun på yousee... Jeg har en ældre Samsung S2 som viser samme Yousee programmer uden problemer?

Klaus.

… og samme problem her med dårlig streamingkvalitet af alle kanaler. Opstod for 4-6 uger siden.

Internetforbindelse er checket (+50Mb/s).

Samsung Galaxy Tab A8 (SM-X200)

Android v13

youSee app v10.3.0 (build 17998)

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Vi arbejder pt. på et fix som løser det her problem - vi er i gang med at tweake det sidste, så der bør  forhåbentlig ikke gå lang tid før den er klar i Google Play. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Besvar