Spørgsmål

YouSee Play med Chromecast hakker

Omdømme 2
Badge

De sidste 1-2 uger oplever vi konstant, at billedet på TV fryser i 1-2 sekunder, hvorefter programmet fortsætter. Det sker tilsyneladende på alle kanaler og uden fast interval. Kan køre uden problemer 1 time, hvorefter problemer kommer mange gange efter hinanden. Det er kun på TV via Chromecast. Ingen problemer med afspilning på PC. Vi har Fibernet, og både det og Chromecast har kørt upåklageligt over Wifi det sidste halve år. Jeg synes jeg har prøvet alt med opdatering, genstarter, reinstallering, omstilling til 50 MHz osv, men intet hjælper. Hvad er der galt?

89 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @jjr4444 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få oprettet en sag på det.

@Kasper: Mine forældre har stadig problemer med hakkende billede og lyd. Dog kun på TV3 i går.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Fam.Kris 

Har du fået en tilbagemelding på den fejlmelding der blev oprettet? Hvis ja, så svar gerne tilbage på den hvis der fortsat er problemer - så ryger det direkte til rette afdeling. 

Også problemer her, har været galt i omkring en måned, fejl på YouSee play. Forsøgt Android tv fabriksindstilling, Google tv fabriksindstilling, internet forbindelse genstartet, ingen ændring. Ingen problemer ved brug af DR TV app, Viaplay app, eller YouTube app via Google tv dongle. Hak, frys ca. en gang i sekundet på YouSee play. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @B.Skov 

Hvis du ikke har været i kontakt med os før, så skal vi have det fejlmeldt. Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Hej   Har samme problem med hakkende billede og meget dårlig opløsning af billede med YouSee Play App på Iphone og Chromecast TV. Får det samme resultat når jeg streamer med YouSee app på Samsung TV. Når jeg skifter til alternativ app som feks, TV2 Play eller DR der vises det samme program fejlfrit. Har geninstallet YouSee app på TLF. og re-installeret Chromecast TV. Uden det positiv indvirkning.  Har haft problemerne siden i December.   

Omdømme 2
Badge +3

Hej @MallePe 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 2
Badge

Hej

Det var godt, at problemet med de hakkende billeder blev løst med en opdatering, og det har fungeret upåklageligt for mig de sidste par måneder, men desværre ikke, når jeg streamer fra arkivet!

Har efterhånden prøvet mange forskellige programmer, og oplever ved alle meget hyppigt ca. 1-2 sekunders ophold i streamingen.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @jjr4444 

Var du en af dem der fik det fejmeldt? Jeg kan se, at jeg har sendt dig en privatbesked omkring det, men jeg ved ikke om du kontaktede os og fik oprettet en fejlmelding. Hvis ja, så må du gerne vende tilbage på den fejlmelding, så de kan tage et kig på det. 

Omdømme 2
Badge

Hej Louise

Nej, jeg fik aldrig fejlmeldt det (før nu).

Omdømme 5
Badge +8

Okay - så har jeg et enkelt spørgsmål inden vi får kigget på fejlmelding. 

Hakker det også i Arkiv hvis du afspiller direkte på telefonen som du caster fra? Eller er det igen udelukkende ved brug af Chromecast? 

Denne gang har vi nemlig umiddelbart fået andre lignende henvendelser - i hvert fald ikke endnu. 

Omdømme 2
Badge

Vender lige tilbage, når jeg har testet det.

Omdømme 2
Badge

Umiddelbart viser min test, at der ikke er problemer, når afspilningen sker på telefonen.

Omdømme 5
Badge +8

Okay, helt fint - kan det passe at du har sendt en mail? Så vender vi tilbage hurtigst muligt på den 😊

Besvar