Svar

Yousee Play App på LG Tv. 404 page not found


Badge +1

Jeg har brugt Yousee Play App på mit LG TV uden problemer. TV`et er ca. 2 år. I går sad jeg og så tv, og pludselig kom beskeden: “Ingen internetforbindelse”, og efterfølgende viste beskeden: “404 page not found”, som vises ligesom i et browservindue. Netflix og andre Apps kører fint, men når jeg starter Yousee Play kommer beskeden med det samme. Dvs. et browervindue med: “404 page not found” uden at Yousee logo mv. er vist under App opstart.

Jeg har prøvet at tage strømmen fra TV`et i nogle minutter og tænde igen uden hjælp. Har prøvet at slette Yousee Play App, og installerer den igen samt prøvet at genstarte min router. Men den kommer stadig med samme besked. Jeg har et ældre LG tv i et andet rum, hvor der ingen problemer er. Her starter Yousee Play App fint op, og jeg kan fint se alt.

Andre der har oplevet det samme, og kender en løsning?
 

 

icon

Bedste svar af vinkender 18 September 2023, 17:34

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @vinkender 

Der er desværre tale om en generel fejl som rammer nogle LG fjernsyn. 

Man kan prøve at geninstallere appen, da det hjælper for nogle - men da det ikke har hjulpet for dig, er der desværre ikke så meget vi kan gøre. 

Løsningen er en ny app, og den er på vej - og den skulle være klar meget snart! 

Jeg beklager ulejligheden! 

Badge +1

Hej Louise

Tak for svar. Jeg prøvede at resette tv’et tilbage til fabriksindstillinger. Det hjalp, og jeg kan nu bruge Yousee Play Appen igen.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er en nødløsning, da når det nulstilles, så skal man starte forfra med billedindstilling, da den også fabrikindstilles, så det er den sidste løsning der tages i brug.

Badge +1

Ja. Men det var også den sidste mulighed jeg prøvede, da jeg havde prøvet alt andet, og gerne vil kunne se Yousee Play inden en evt. ny version i fremtiden vil løse det.

Omdømme 7
Badge +9

Det ville aldrig ske her, at TVet nulstilles, da der så igen skal bruges penge på en kalibrering.

Omdømme 6
Badge +8

Dejligt at det løste problemet - men selvfølgelig også lidt bøvlet, at skulle nulstille TV’et helt. 

Skulle problemet genopstå, så kan du i hvert fald afvente den nye app - den skulle løse problemet 😊

Besvar